Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Καθημερινή περιποίηση προσώπου!!

Λοιπον κορίτσια μου!! Σ'αυτό το post  θα σας μιλήσω για τα προιόντα που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση για την περιποίηση του προσώπου μου!! Αρχικά το πρωί μόλις ξυπνήσω πλένω το πρόσωπό μου με το καθαριστικο της Bepanthol το οποίο είναι και για πρόσωπο και για σώμα! Είναι για ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες και περιέχει προβιταμίνη B5! Το χρησιμοποιώ καθημερινά γιατί διατηρεί το φυσιολογικό Ph της επιδερμίδας και δεν προκαλεί ερεθισμούς!


Στη συνέχεια αφού σκουπίσω το πρόσωπό μου απλώνω την ενυδατική μου! Αν πρόκειται να βγώ χρησιμοποιώ την ενυδατική της Bepanthol με SPF 30 για ευαίσθητο δέρμα! Αν δεν έχω να πάω κάπου χρησιμοποιώ την ενυδατική της Bioten που σας εδειξα σε προηγούμενο post με νέκταρ κυδωνιού!






Δυο φορές την εβδομάα χρησιμοπιώ το πίλιγκ προσώπου τη Avon απο τη σιρά Clearskin για απολέπιση γιατί η επιδερμίδα του προσώπου μου είναι κατα  τόπους ξηρη! 









Το βράδυ πριν ξαπλώσω χρησιμοποιώ ένα καθαριστικο που το εχω λατρέψει!!!!! Είναι απο μια Γερμανική εταιρεία που ονομάζεται Alcina και η αληθεια είναι πως δεν τη γνωρίζω γενικά! Είχα πάει μια μέρα στα Hondos και η πωλήτρια μου πρότεινε να δοκιμάσω αυτο! Θα κάνω ξεχωριστό post γιαυτο να σας πω λεπτομέρειες γιατί είναι τέλειο!! άφου λοιπον πληθώ μ'αυτό, περνάω με ενα βαμβάκι σε όλο μου το πρόσωπο την τονωτική της Bioten για ξηρό και ευαίσθητο δέρμα κι έτσι αφαιρώ τυχόν υπολείμματα μακιγιάζ και ανακουφίζω την επιδερμίδα μου απο ερεθισμούς! Μια φορά την εβδομάδα χρησιμοποιώ τη μάσκα προσώπου της Apivita απο τη σειρά express gold με φραγκόσυκο και διάφορα άλλα φυσικά συστατικά για ενυδατωση και αναζοωγόνηση.Αυτα είναι λοιπόν τα προιόντα που χρησιοποιώ εγώ κάθε μέρα! Ποιά προιόντα χρησιμοποιείται εσείς? Είστε ικανοποιημένες? Θα τα πούμε στο επόμενο post-aki !!!

Kisses <3



glitter-graphics.com

2 σχόλια:

  1. είναι πάρα πολύ σημαντική η καθαριότητα του προσώπου. Και εγώ κάθ μέρα βάζω κρέμα και μία φορά την εβδομάδα κάνω πλήρη καθαριότητα (peeling, μάσκα...) Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οντως! κι εγω φροντιζω να μην το ξεχναω ! =]
    φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή