Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

It's a Haul!!!!!!

Γειά σας κοριτσάκια μου! Λοιπόν πριν απο λίγες μέρες ψώνισα μερικά πραγματάκια και αποφάσισα μα σας τα δείξω! Δεν είναι πολλά!! Ξεκινάμε! Πήγα σε ένα απο αυτα τα γνωστά μαγαζάκια -Ολα 1 ευρω- και πήρα 2 βερνίκια! ενα απο την εταιρεία Golden Rose 
στο νούμερο 217! Είναι ενα πολυ όμορφο σμαραγδί και το αγόρασα γιατι εχω ενα φόρεμα στο ίδιο χρώμα και είπα να τα φοράω μαζί! Το άλλο είναι  ενα απλό λευκό απο την εταιρεία Βeauty line cosmetics στο νούμερο 202 και είναι πολύ καλό!
 Επίσης απο το ίδιο μαγαζί πήρα ενα μικρό μαυρο τσαντάκι που το αγαπάω παρα πολυ! Κάποιες φορές όταν βγαινω έξω δεν θέλω να πάρω μαζί μου τσάντα οπότε αυτό το τσαντάκι που χωράει μέσα το κινητό μου , χρήματα και κλειδιά μ'έχει βολέψει παρα πολύ!!! 
Επίσης αγόρασα ενα ρούζ compact απο την εταιρεία Amy's! Ειναί σε ροδακινί τόνους και μου αρεσε παρα πολυ γιατι εχει πολυ καλη απόδοση και δίνει μια πολυ όμορφη λάμψη στα μάγουλα και δείχνει πολυ φυσικο! Για την τιμή του δηλαδη ( 3 ευρω μόνο ) είναι παρα πολύ καλο!
Τελος αγόρασα απο ενα τοπικό μαγαζί με ρούχα εδω στην Κοζάνη αυτο το ριγέ φορεματάκι! Είναι πάνω απο το γόνατο , εχεί μια λεπτή ζωνη στη μέση σε ανοιχτό καφέ σε σχήμα πλεξούδας! Είναι πολυ ανετο και κόστιζε 10 ευρώ μόνο!


Αυτα τα λίγα αγόρασα λοιπον!!!
Ελπίζω να σας άρεσαν! 
Εγω τα αγαπάω και όλα μαζί μου κόστισαν
μόνο 19 ευρω!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!!!
KISSES







glitter-graphics.com

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή! Σ'ευχαριστώ για την εγγραφη στο blog μου! Πολύ ωραία όλα!το φορεματάκι πολύ γλυκό navy style!!!
    kisses
    Maria
    http://inbeautywonderland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή