Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

~Milk of Magnesia - Γάλα Μαγνησίας~


Γειά σας κοριτσάκια μου!!!! Σ'αυτο το post θα μιλήσουμε για το Γάλα μαγνησίας!!! Λοιπόν όταν είχα πρωτο δεί σε βιντεάκι της Άρτεμης ( http://beautywithartemi.blogspot.gr/ ) οτι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το προιόν στο πρόσωπο  , μπορώ να πω οτι δεν ήμουν σιγουρη αν θέλω να το δοκιμάσω!!! Ημουν όμως πολυ περίεργη κι ετσι πήγα στο φαρμακείο και το αγόρασα! Για όσες δεν γνωρίζετε το γάλα Μαγνησίας είναι ένα αντιοξινο και υπακτικό ρόφημα, σαν γάλα αλλα σε πιο παχύρευστη μορφή, με γρήγορη δράση που καταπραύνει και ανακουφίζει απο στομαχικά ενοχλήματα δυσπεψίας,καούρας κλπ που ενδεικνυται επίσης για ήπια δυσκοιλιότητα! Ναι λοιπόν όπως ακούσατε!!! όμως εκτός απο την κανονική του αυτη χρήση αποτελεί ενα πολύ καλό primer!!  Όταν το εφαρμόζεται λοιπόν στο πρόσωπο σας κρατάει μακριά την λιπαρότητα για αρκετές ώρες, μικραίνει τους πόρους και αποτελεί πολύ καλή βάση για το make up! Και η τιμή του??? 1,50 ευρώ μόνο και μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα φαρμακεία! Εγω το χρησιμοποιώ παρα πολύ ειδικά τώρα το καλοκαίρι που η λιπαρότητα αυξάνεται λογω ζέστης! Το εφαρμόζω στο προσωπο μου αμέσως μετα την ενυδατική, περιμένω να στεγνώσει και μετά συνεχίζω κανονικά το υπόλοιπο μακιγιαζ μου! Σας παροτρίνω να το δοκιμάσετε!!! 
Θα τα πούμε σύντομα με νεο post!!!! 
Kisses :-*

glitter-graphics.com

7 σχόλια:

  1. Υπέροχο!!!! Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει κάτι τέτοιο...το δέρμα μου είναι λιπαρό και με ταλαιπωρεί...οπότε θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!!

    http://ffffamilyfashionfood.blogspot.gr/

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ το έχω ευχαριστηθεί απίστευτα ! =]
    Δοκιμασε το και περιμένω εντυπώσεις!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, το είχα διαβάσει κι εγώ στην Άρτεμη και είπα θα το έχω στο μυαλό μου! Η τιμή του είναι μόνο 1,50€, το διάβασα σωστά; Τρέχω αύριο στο φαρμακείο για να το προμυθευτώ! Σ' ευχαριστούμε για το ενημερωτικό post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστά το διάβασες!!! 1,50 ευρώ μόνο!!! Τελειο ε?? χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πήρα σήμερα!Σ' ευχαριστούμε, κι εγώ προσωπικά που μου το θύμησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώώώ ^^
      Το εχεις χρησιμοποιήσει ξανα?
      αν οχι περιμένω εντυπώσεις!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Κάνει καλό όμως για το πρόσωπο αυτό γτ από τι διάβασα σε ένα σάιτ που έλεγε αν κάνει για το πρόσωπο μας έλεγε ότι δεν κάνει και ότι καλύτερα να το χρησιμοποιήσουμε μόνο για αυτό που λέει για την δυσκοιλιότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή