Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

100 Questions No one ASKS Tag!!!!

Γειά σας <3 Όλα καλα??? Είδα πριν λίγες μέρες το συγκεκριμένο tag , μου άρεσε και αποφάσισα να το κάνω!
Ελπίζω να σας αρέσει...και θα χαρώ πολύ να απαντήσετε κι εσείς στις ερωτήσεις!!!!
Για πάμε!!!!!
 Οι ερωτήσεις & οι απαντήσεις τους:

1: Κομάσαι με τις πόρτες της ντουλάπας ανοιχτές ή κλειστές;
1- Δεν μου αρέσει να είναι ανοιχτη η ντουλάπα , κατι δε μου αρέσει..κι έτσι την κλείνω πάντα!!!


2: Παίρνεις τα σαμπουάν και τα conditioner από το ξενοδοχεία;
2- Αναλογα...συνήθως οχι αλλα αν μου αρέσει κάποιο πάρα πολύ ίσως και να το πάρω!



3: Κοιμάσαι με τα σεντόνια μέσα ή έξω;

3- Μισή μισή...συνήθως σκεπάζω τη μέση μου και αφήνω τα πόδια εξω!

4: Έχεις κλέψει ποτέ πινακίδες οδικής σήμανσης;
4- ΟΧΙ καλέ.... :D

5: Σου αρέσει να χρησιμοποιείς post-it notes;
5- Ναι, μου αρέσει αρκετά! Είναι χρησιμα!

6: Κόβεις κουπόνια, αλλά ποτέ δεν τα χρησιμοποιείς;
6- Τις περισσότερες φορές τα χρησιμοποιώ όλα!

7: Θα προτιμούσες να επιτεθείς από μια μεγάλη αρκούδα ή από ένα σμήνος από μέλισσες;
7- Χμ ..Απο κανένα !?!? χιχι

8: Έχεις φακίδες;
8- ΟΧΙ <3

9: Χαμογελάς πάντα στις φωτογραφίες;
9- Χαμογελάω πάντα αλλα σπάνια δείχνω τα δόντια μου! 

: Τι είναι αυτό που σε ενοχλεί περισσότερο;
10- Υπάρχουν πολλά...το ψέμα, η υποκρισία , αυτοί που κακοποιούν τα ζωα κ.α

11: Μετράς ποτέ τα βήματά σου όταν περπατάς;
11- Αρκετά συχνά...και το θεωρώ λίγο χαζό που το κάνω τόσο συχνά!

12: Έχεις κάνει ποτέ πιπί στο δάσος;
12- Σε δάσος συγκεκριμένα όχι αλλα έξω γενικά , ναι...αρκετές φορές κιολας!

13: Έχεις κάνει ποτέ κακά στο δάσος;
13- Οχι δεν έτυχε!

14: Χορεύεις ακόμα και αν δεν έχει μουσική;
14- Κάποιες φορές ναι!

15: Μασάς ποτέ τα στυλό και τα μολύβια σου;
15- Όχι..

16: Με πόσα άτομα έχεις κοιμηθεί αυτή την εβδομάδα;
16- Με την αδερφή μου μόνο!

17: Τι μέγεθος κρεβάτι έχεις;
17- Το κρεβάτι μου είναι 1,5 <3

18: Ποιό είναι το τραγούδι σου της εβδομάδας;

19: Είναι εντάξει για τα αγόρια να φοράνε ροζ;
19- Ναι...φυσικά!

20: Βλέπεις ακόμα κινούμενα σχέδια;
20- Ναι και μου αρέσουν κιολας πολύ!

21: Ποια είναι η λιγότερο αγαπημένη σου ταινία;
21- Υπάρχουν πολλές που είδα και με απογοητευσαν , δεν τις θυμάμαι αυτη τη στιγμή!

22: Πού θα έθαβες κρυμμένο θησαυρό, αν είχες;
22- χαχαχα δεν ξερω...θα το σκεφτομουν εκεινη τη στιγμή..

23: Τι πίνεις με το δείπνο σου;
23- Νερόόό

24:Σε τι βουτάς τις κοτομπουκιές;
24- Μου αρέσουν όλες οι σως ! εν εχω πρόβλημα!

25: Ποιό είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
25- Μου αρέσουν όλα τα φαγητά που περιέχουν κοτόπουλο!!!

26: Ποιές ταινίες μπορείς να βλέπεις ξανά και ξανά χωρίς να τις βαρεθείς;
26- Amelie <3

27: Τελευταία άτομο που σε φίλησε/τον/την φίλησες;
27- Το αγόρι μου , χθες το βράδυ <3

28: Ήσουν ποτέ πρόσκοπος;
28- Ναι, οταν ημουν μικρή ήμουν γραμμένη στους προσκόπους...

29: Θα έβγαζες ποτέ γυμνές φωτογραφίες για ένα περιοδικό;
29- Νομίζω ναι...αρκεί να μην ήταν κάτι πρόστυχο , εκτος ορίων...

30: Πότε ήταν η τελευταία φορά που έγραψες γράμμα σε κάποιον σε χαρτί;
30- ουουου στο δημοτικό οταν ήμουν...

31: Μπορείς να αλλάξεις το λάδι του αυτοκίνητου;
31- Δεν εχω προσπαθήσει ποτέ, πιστευω αν μου δείξουν μια φορά θα το κάνω...

: Έχεις πάρει ποτέ κλήση;
32- ΟΧΙΙΙ , δεν οδηγώ ακομη δυστυχως....

33: Έχεις ξεμείνει ποτέ από βενζίνη;
33- Οχι....

34: Αγαπημένο είδος σάντουιτς;
34- Μπιφτέκι λαχανικών με πατάτες & σως μουστάρδας σε μπαγκέτα!

35: Καλύτερο φαγητό για πρωινό;
35- ΚΡΕΠΕΣ / ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ / ΒΑΦΛΕΣ

36: Τι ώρα κοιμάσαι;
36- Δεν εχω συγκεκριμένη ώρα...όμως σίγουρα μετα τη μια...

37: Είσαι τεμπέλα;
37- Γενικά όχι , καθολου.. αλλα αν με πιάσει...με έπιασε...

38: Όταν ήσουν μικρή, τι ντυνόσουν στις Απόκριες;
38- Ναι...ντυνομουν διάφορα και καθε χρονια!

39: Ποιό είναι το κινέζικο ωροσκόπιό σου;
39- Ο κόκορας :D

40: Πόσες γλώσσες ξέρεις να μιλάς;
40- Ελληνικά και αγγλικά

41: Έχεις κάποια συνδρομή σε περιοδικό;
41- οχι....

42: Τι είναι καλύτερο, τα legos ή τα Lincoln logs;
42- ουτε που ξερω...κανενα....

43: Είσαι πεισματάρα;
43- όχι ιδιαίτερα...

44: Ποιος είναι καλύτερος , ο Λένο ή ο Letterman;
44- Ποιοί είναι αυτοί???

45: Έβλεπες ποτέ σαπουνόπερες;
45- Ναι... νομιζω...

46: Φοβάσε τα ύψη;
46- Αρκετάάά....

47: Έχεις τραγουδήσει ποτέ στο αυτοκίνητο;
47- ΕΕΕ εννοείται....

48: Έχεις τραγουδήσει ποτέ στο ντους;
48- Κι αυτό εννοείται...

49: Χορεύεις ποτέ στο αυτοκίνητο;
49- Αμε....=)

50: Έχεις χρησιμοποίησε ποτέ όπλο;
50- Ποτέέέ

51: Ποιά ήταν η τελευταία φορά που έβγαλες φωτογραφίες από φωτογράφο;
51- Δεν θυμάμαι...όταν κάναμε ενα λευκωμα στην 3η λυκείου νομίζω...

52: Πιστεύεις ότι μιούζικαλ είναι cheesy;
52- Ναι...

53: Είναι τα Χριστούγεννα αγχωτικά;
53- Οχι...το αντίθετο μάλιστα...ειναι πολύ απολαυστικά !!!

54: Έχεις φάει ποτέ pierogi;
54-Οχι...δεν γνωρίζω τι είναι...

55: Αγαπημένο είδος πίτας φρούτων;
55- Μηλόπιτα-κερασόπιτα-και λεμονόπιτα! <3

56: Τι ήθελες να γίνεις όταν ήσουν μικρή;
56- Δασκάλα...αυτο που σπουδάζω...

57: Πιστεύεις στα φαντάσματα;
57- Οχι!

58: Είχες ποτέ Deja-vu;
58- Πολλές πολλές φορες...

59: Παίρνεις βιταμίνες καθημερινά;
59- Οχι!

60: Φοράς παντόφλες;
60- Ναι....χειμώνα - καλοκαίρι..

61: Φοράς μπουρνούζια;
61- Ναι :D 

62: Τι φοράς στον ύπνο σου;
62- σορτσάκι και ενα μακό φανελάκι

63: Πρώτη συναυλία;
63- Ο Γιάννης Κότσιρας...

64: Wal-Mart, Target ή Kmart;
64- Δεν ξερω τι έιναιιιιιι

65: Nike ή Adidas;
65- Nike νομίζω...

66: Cheetos ή Fritos;
66- Cheetos

67: φιστίκια ή ηλιόσποροι;
67- ηλιόσποροι...

68: Έχεις ακούσει ποτέ το συγκρότημα Tres Bien;
68- οχι οχι

69: Έκανες ποτέ μαθήματα χορού;
69- οχι αν και θα το ήθελα παρα πολύ...

70:Τι επάγγελμα θα ήθελες να έχει ο μελλοντικός σου σύζηγος;
70- Δεν εχω θέμα....

71: Μπορείς να διπλώσεις τη γλώσσα σου;
71- Ναι...

72: Κέρδισε ποτέ σε διαγωνισμό ορθογραφίας;
72- οχι! δεν εχω παρει μερος...

73: Έχεις ποτέ κλάψει από χαρά;
73- Ναι. =*

74: Έχεις κάποιον δίσκο βινυλίου;
74- οχι...

75: Πικάπ;
75- οχι...είχαν οι γονείς μου παλιότερα!
76: Θυμώνεις συχνά;
76-μμμμ ναι....

77: Έχεις ερωτευτεί ποτέ;
77- ααααχ....ναι....

78: Ποιον θα ήθελες να δεις σε συναυλία;
78- Το Γιάννη Χαρούλη ΤΟΝ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩ

79: Ποια ήταν η τελευταία συναυλία που είδες;
79- Στο river party τους: Μαχαιρίτσα - Στόκα - Ζουγανέλη - Σταρόβα και τον μοναδικό ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΚΩΝ/ΝΟΥ

80: Ζεστό ή κρύο τσάι;
80- Μου αρεσουν πολύ και τα 2!

81: Tσάι ή καφέ;
81- Και τα 2!!!

82: Sugar cookies ή Snickerdoodles?
82- Τί είναι τα  Snickerdoodles ????

83: Κολυμπάς καλά;
83- Ναι...πηγαινα κολυμβητήριο 3 χρόνια....

84: Μπορείς να κρατήσεις την αναπνοή σου χωρίς να κρατάς τη μύτη σου;
84- ε ναι!!

85: Είσαι ασθενής;
85- Δοξα το θεό οχι....

86: DJ ή συγκρότημα σε γάμο;
86- Και τα 2... ο DJ για αργά...αφου φύγουν οι πολλοί...

87: Έχεις κερδίσει ποτέ σε διαγωνισμό;
87- Εχω κερδίσει!

88: Έκανες ποτέ πλαστική εγχείρηση;
88- ΟΧΙΙΙΙΙ

89: Σου αρέσουν περισσότερο οι μαύρες ή οι πράσινες ελιές;
89- Οι πράσινες!!!

90: Ξέρεις να πλέκεις;
90- Οχι...

91: Το καλύτερο δωμάτιο για τζάκι;
91- Μα φυσικά το σαλόνι...

92: Είσαι παντρεμένη;
92- No No =)

93: Αν ναι, εδώ και πόσο καιρό;
93- - - - -

94: Ποιος σου άρεσε στο λύκειο;
94- Ημουν ερωτευμένη με ενα παιδί απο την 3η γυμνασιου μεχρι τελος λυκειου

95: Κλαις μέχρι να γίνει το δικό σου;
95- Δεν καλίω για να γίνει το δικό μου...αλλα γενικά είμαι πολυ ευαισθητη και κλαίω ευκολα!:

96: Έχεις παιδιά;
96- ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙ

97: Θέλεις παιδιά;
97- ΣΤο μέλλον , βεβαίως...

98: Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
98- Ολα...

99: Σου λείπει κανένας αυτή τη στιγμή;
99- Ενας παλιος φιλος....

Αυτές είναι οι απαντήσεις μου!
Ελπίζω να σας άρεσαν και να με γνωρίσατε λίγο καλύτερα! 
Κανω Tag ολες τις κοπέλες που θελουν να το κάνουν...θα χαρω πολυ να διαβάσω τις απαντήσεις σας! Θα περιμένω να μου αφήσετε τα links σας!
Τα λέμε συντομα...πολλά πολλά φιλιά σε όλους!!!
ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ:

7 σχόλια:

  1. Χιχι πολυ ωραιο tag, ωραια αυτα που μαθαμε για σενα ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι τέλειο ταγκ,και οι απαντήσεις σου!!!!!κάποια στιγμή θα ήθελα να το κάνω και εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή