Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

September Favorites!!!!

Γειά σας =) Ελπίζω να είστε ολες και όλοι καλα!! Κανει κρύο στην περιοχή σας>? Εμεις εδω στην Κοζάνη εχουμε 6 βαθμους τα βραδια!!! μπρρρ!! 
Ακόμη ενας μήνας εχει περάσει ήδη , και επειδή εχω αρκετο καιρό να κάνω αγαπημένα αποφάσισα να σας δείξω ποια προιόντα χρησιμοποίησα περισσότερο τον Σεπτέμβρη!!
Για πάμε να τα δούμε!!!







Αυτό το μεγάλο , απαλό πινέλο που απέκτησα προσφατα το αγαπώ!!! Είναι υπέροχο! Ηθελα ενα μεγάλο πινέλο για πούδρα και μόλις είδα αυτο στο ebay το αγόρασα κατευθείαν!!! Και μου κόστισε μόνο 1,60!! Εχει πολύ απαλές τρίχες, δε μαδάει καθολου και το εχω ερωτευτεί!!!







Μικρούλα τριπλή παλετίτσα απο την οικονομική σειρά της Avon!! Εχει απίστευτα καλη απόδοση και η αλήθεια είναι πως δεν το περίμενα οταν αποφάσισα να την αγοράσω! Αγαπώ ιδιαίτερα τα χρώματα της και κανουν φανταστικό συνδιασμό! Ειδικά το σκούρο καφε το εχω λατρέψει!!!






Λαδάκι σώματος απο Le petit Marseillais <3 Υπέροχο άρωμα , φανταστική υφη! Μου αρεσει τοσο πολυ ο τροπος που ενυδατωνει το δερμα...που εχω εθιστει! Το χρησιμοποιώ μολις βγω απο το μπανιο σε νωπη επιδερμιδα! Το άρωμα του ειναι τοσο ωραιο και ιδιαίτερο και κραταει αρκετα!!! Το εχετε δοκιμάσει??? Αν ψάχνετε λαδάκι , αγοραστε το! Κοστίζει περίπου 5 ευρω!




Τζελ καθαρισμού προσώπου απο τη Loreal! Το χρησιμοποιώ καθημερινα!!! Μου αρεσει πολύ και καθαρίζει πολύ καλα ακομη και τη μάσκαρα! Μυρίζει ευχάριστα και δεν ερεθίζει! <3

Πιο χρησιμο ομως ειναι αυτο το πλαστικο σφουγγαρακι που ειχε μαζι που κανει τελεια απολεπιση! Θα το χρησιμοποιώ και με άλλα προιόντα καθαρισμου απο δω και περα!




Μάσκα προσώπου με μεταλλικά στοιχεία απο τη νεκρά θάλασσα απο τη σειρά planet spa της avon! Απορροφά την επιπλέον λιπαρότητα της επιδερμίδας και καθαρίζει τους πόρους! Μετα τη χρήση το δερμα μου ειναι ματ ,καθαρο και πολυ πολυ απαλό! Εχει σχετικα εντονο άρωμα αλλα δεν με ενοχλει! Εχω μεινει αρκετα ευχαριστημενη!





Εντάξει , ξερετε οτι αυτο το προιόν ειναι ενας μικρός ερωτας! Τον περασμένο μηνα το χρησιμοποιούσα καθε βραδυ στα μαλλιά μου και εχω δει πολυ καλα αποτελεσματα! Βοηθησε τις μπουκλες στο σχηματισμο και μειωσε την ξηροτητα και το σπάσιμο! Πραγματικα αξιζει την αγορα!







Μετα το λούσιμο χρησιμοποίησα αρκετα αυτη τη leave in cream απο την avon με βερίκοκο και καριτε!  ΜΟΣΧΟΒΟΛΑΕΙΙΙ! Απο τις καλυτερες μυρωδιες που εχω χρησιμοποιησει! Το εφαρμόζω στις άκρες και βοηθαει στο σπάσιμο και στο φριζάρισμα! Ειναι πολυ καλο και οικονομικο!!








Το μηνα που μας περασε επαθα ενα κολλημα με τις μπάρες σαπουνιου και δεν χρησιμοποίησα καθολου αφρόλουτρο! Το συγκεκριμένο απο Dove ειναι το αγαπημένο μου για 2 λόγους! 1ον γιατι μυρίζει τόσο υπέροχα...που μοσχοβολάει ολο το μπάνιο αλλα και το συρταρι στο οποιο το εχω και 2ον γιατι καθαρίζει και ενυδατωνει τοσο καλα την επιδερμίδα που δεν γίνεται να μην το αγαπήσετε!!! Φοβερο!!!





Lip cream απο μια συλλεκτική εκδοση της essence! Εχει πολυ καλη απόδοση και ωραιο ζωντανο χρωματακι! Απο διάρκεια ειναι ικανοποιητικό αλλα θα μπορούσε να διαρκει και περισσότερο!








Τελος , η νεα αγαπημενη μου πουδρα! Ειναι η γνωστη all about matt απο την essence , σε compact μορφη! Κανει πολυ καλη δουλεια με τη λιπαρότητα , σταθεροποιεί το make up και κανει το πρόσωπο να φαινεται λειο! Ειδικα οταν την εφαρμόζω με το πινελο απο ecotools που σας εδειξα παραπανω εχω φοβερο αποτελεσμα! 






Αυτα ηταν λοιπον τα προιόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον περασμένο μηνα! Ελπίζω να σας άρεσε το post ! Πείτε μου στα σχόλια αν εχετε δοκιμασει καποιο απο τα προιοντα που εδειξα και τη δική σας γνώμη για αυτα! Σας ευχαριστώ που διαβάσατε ακομη ενα post! Φιλιά πολλά σε όλους!!!
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΑ:

2 σχόλια:

  1. Αααα τι ωραια ολα, τα lipcreams της essence τα δοκιμασα προσφατα και τρελαθηκα μαζι τους μα δεν εχουν και τελεια μυρωδια? οσο για την κρεμα της sunsilk την λατρευω...τωρα μου τελειωσε και θελω να ξανααγορασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφα,το λαδάκι το έχω και εγώ,και το λατρεύω,καθώς και την κρέμα την keratinology!

    ΑπάντησηΔιαγραφή