Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

^ March Favorites ^

Γειά σας αγαπημένες μου :) (:
Ελπίζω να είστε όλες καλά & να περνάτε όμορφα!
Ακόμη ενας μήνας σχεδόν τελείωσε , και είμαι σήμερα εδω για να σας δείξω τα προιόντα
που ξεχώρισα το μήνα Μάρτιο!
Τα περισσότερα είναι προιόντα μακιγιάζ αυτή τη φορά , παράδοξο αφού συνήθως στα αγαπημένα
σας δείχνω προιόντα περιποίησης! Το μήνα αυτό όμως , χρησιμοποίησα αυτα τα προιόντα σχεδόν σε καιημερινή βάση , για το μακιγιάζ μου γιαυτό και μπήκαν στα αγαπημένα αυτού του μήνα!
Για πάμε να τα δούμε:

Αγαπημένη σκιά για την εξωτερική γωνία του ματιού , απο την Qlinique , το νούμερο 203 beige shimmer! Είναι ενα τέλειο σκούρο χρυσαφί χρώμα , με καταπληκτική απόδοση & διάρκεια! Είναι τέλειο για διακριτικό μακιγιάζ ματιών αλλα και για το κόκαλο του φρυδιού. Εγω το χρησιμοποιώ κυρίως στην κόγχη του ματιού σε συνδιασμό με ακόμη μία σκιά που θα δείτε αμεσως μετα!
Αυτή λοιπόν , είναι η πιο λατρεμένη σκιά για μένα!
Είναι απο την παλιά σειρά των the body shop , και αλλάζει χρώμα αν την αναμίξεις με υγρό eyeliner!
Είναι το νούμερο 4 eye shimmer και πραγματικά είναι πολύ ξεχωριστό χρώμα.
Δινει μια καταπληκτική λάμψη , η οποία στο φως αλλάζει αποχρώσεις!
Τη χρησιμοποιώ πολύ συχνά , σε όλο το κινητό βλέφαρο και στην κόγχη βαζω τη σκια της qlinique , η οποία είναι πιο σκόυρη και το αποτέλεσμα το αγαπώ! Η υφή είναι απίστευτη! Τόσο απαλή που θυμίζει σκια σε κρέμα. Μια μικρή ποσότητα είναι αρκετή για να ”γράψει” έντονα στα βλέφαρα σας. 
Και οπως είπα παραπάνω , αν την αναμίξεις με μαυρο eyeliner γίνεται άλλη απόχρωση , με καφέ eyeliner άλλη κλπ :) Είναι πραγματικά μαγικό προιόν!!!!! Δείτε:
αριστερά η σκιά όπως γράφει μόνη της. Στη μέση η σκιά μαζί με καφέ eye liner και δεξιά η σκιά μαζί με μαυρο eye liner
 Δεν είναι απίστευτο το αποτέλεσμα? Ετσι είναι , χωρις primer χωρις τιποτα ! WOW Την αγαπώ πραγματικά και θα ηθελα πολύ να δοκιμάσω και τις άλλες αποχρώσεις! Φανταζομαι , με άλλα χρώματα eye liner το αποτέλεσμα θα 'ναι εξίσου φανταστικό!
Τώρα θα μιλήσουμε για μια μάσκαρα ΕΡΩΤΑ!
Απο τις καλύτερες που εχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου!
Είναι απο την Golder Rose , απο τη σειρά classics η High defintion mascara.
Κάνει φοβερή δουλειά , οι βλεφαρίδες αποκτούν τέλειο μήκος  , ογκο & χρώμα!
Αγαπώ το βουρτσάκι , κι ας είναι πλαστικό που συνηθως δεν τα συμπαθώ , ειναι πολύ πυκνό και πραγματικά δίνει φοβερό αποτέλεσμα! Να τη δοκιμάσετε!
Την αγαπω!
Τωρα , που ο καιρός είχε βελτιωθεί (πριν λίγες μερες τουλάχιστον) θυμήθηκα και αγάπησα ξανα το ρούζ μου απο Qlinique στην απόχρωση 110 precious posy :) 
Είναι ενα τέλειο ροζάκι με ασημί shimmer το οποίο προσφέρει το χρώμα της υγείας στα μάγουλα και κάνει κάθε μακιγιάζ φρέσκο και λαμπερό! Η διάρκεια του είναι μοναδική και το αγαπώ , ειδικά για πρωινά μακιγιάζ σε συνδιασμό με το μολύβι χειλιών που θα δείτε παρακάτω!
Αυτό το μολύβι , το χρησιμοποίησα μερα νύχτα ΌΛΟ το μήνα Μάρτιο!
( Γιατί δεν κυκλοφορεί μόνο η Μαρίλλια ( https://www.youtube.com/user/MarilliasChoice1989 ) με έντονα κραγιόν πρωί πρωί , το κάνω κι εγω :D 
Είναι ενα τέλειο ματ , φούξ χρώμα , πολύ σταθερό με υπέροχη απόδοση!
Προσφέρει σε κάθε μακιγιάζ μια φρεσκαδα και δίνει αυτό το κάτι της Ανοιξης!
Πολύ ωραίο μολύβι , οχι τόσο μαλακό αλλα γράφει πολύ καλα!
Στο καθημερινό μου μακιγιάζ αυτό το μήνα , μαζί με τις 2 σκιές που σας έδειξα παραπάνω , χρησιμοποίουσα κάθε φορά και το αγαπημένο eyeliner απο την essence!
Έχει μια πολύ λεπτή και μακριά μυτούλα , η οποία με βολεύει απίστευτα στη χρήση!
Το συγκεκριμένο eye liner είναι το αγαπημένο μου επειδή είναι πολύ μαυρο , απίστευτα σταθερό και μένει σαν stain πολλές ώρες! Αυτό βέβαια ειναι λίγο μπελας για το ντεμακιγιάζ αλλα αξίζει!
Ακόμη ενα λατρεμένο προιόν , απο Peggy Sage το οποίο ολοκληρώνει με τον καλύτερο τρόπο κάθε μακιγιάζ μου! Μιλάω για το μολύβι φρυδιών στην απόχρωση havane !
Είναι ενα πολύ καλο , σταθερό μολύβι , ακριβώς στη φυσική απόχρωση των φρυδιών μου!
Προσφέρει πολύ φυσικό αποτέλεσμα και μένει για ώρες , εξασφαλίζοντας όμορφο σχήμα στα φρύδια μου! Πολύ καλό , πολύ οικονομικό , με πρακτικό βουρτσάκι στην άκρη! 



Για να ολοκληρώσω με τα προιόντα μακιγιάζ , εχω τα αγαπημένα μου πινελάκια για τον μήνα που μας πέρασε απο την λατρεμένη ecotools. Τα είχα πάρει σε ενα σετακι απο ebay και ειλικρινά τα εχω λατρέψει! Των ματιών , είναι απίστευτο για blending , απίστευτο ομως , γιατι ειναι πυκνό και φουντωτο! Είναι όμως ΤΕΛΕΙΟ και για να απλώνεται μια μονο σκια σε όλο το κινητό βλέφαρο! 
Του προσώπου , απλώνει τέλεια το ρούζ , παιρνει οσο προιόν χρειάζεται και βοηθάει πολύ στην τέλεια εφαρμογή , χάρη στο σχήμα του , που είναι στενο και πυκνό! Πολύ καλα πινέλα , όπως όλα απο ecotools άλλωστε!





Αυτό το ποστ τελικά , είναι γεμάτο με ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ προιόντα!
Έχετε δοκιμάσει ποτέ μανο-όζα-βερνίκι απο AMY'S ?
Αν όχι , χάνετε! :P
Μπορεί να κοστίζουν μόλις 1 ευρώ , αλλά ειλικρινά είναι απο τα καλύτερα που εχω δοκιμάσει!
Απίστευτα χρώματα , πλόυσια απόδοση με μόνο ενα πέρασμα , και το κυριότερο? Τελεια διάρκεια.
Ειδικά το συγκεκριμένο , το Νο 20 ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!
Κάθε φορά που το χρησιμοποιώ , όλοι με ρωτάνε ποιο είναι , αλλά όπως είπα , το κυριότερο είναι πως κρατάει πααααρα πολύ. Συγκεκριμένα , έβαψα την περασμένη εβδομάδα τα νύχια μου , και κράτησε μέχρι χθές , παρόλο που πλένω πιάτα , κανω συχνα μπανιο κλπ κλπ κλπ. Η διάρκεια του δηλαδή ειναι 6-7 μερες! Πραγματικά υπέροχο χρώμα & απόδοση!


Για το τέλος , εχω ενα top coat απο την essence , το οποίο δε κυκλοφορεί πλεον νομίζω , οπότε δεν θα σας πω πολλά ! Είναι πολύ καλό , δίνει όμορφη λάμψη στο χρώμα και βοηθά πολύ τα μανό να μη χαλάνε τοσο ευκολα! Πολύ καλο!







ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΙΟ!
Κλασικά , πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει ή αν θα θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο απο αυτά που σας έδειξα! Ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη ενα ποστ μου!
Να είστε καλά & θα τα πούμε σε επόμενη ανάρτηση!
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ! 
:-*


6 σχόλια:

  1. Έχω το ίδιο ρουζ τις Qlinique και θεωρώ ότι είναι πεταμένα λεφτά, μου την σπάει το γεγονός ότι πρέπει να βουτάω ένα σορό φορές το πινέλο για να βγάλει λίγο χρώμα! Έπαθα πλάκα όμως με την σκιά από τα the body shop! φοβερή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tι ωραία αγαπημένα!!φανταστικό το μανό!και το eyeliner της essence όπως και τη μάσκαρα θα πρέπει να τα δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το χρωμα του βερνικιου ειναι απιστευτο...δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο αυτα που δειχνεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραια τα αγαπημενα σου!
    Μου αρεσε η μασκαρα και εννοειται το βερνικι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία χρώματα!!!! φοβερή η σκιά που μεταμορφώνεται μετά από μίξη!!!! ωραία φαίνεται η μάσκαρα!!!! σούπερ όλα!!! τα συγκεκριμένα μανό δεν τα έχω δοκιμάσει, θα τα ψάξω όμως!! :) φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή