Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Το Ελληνικό Tag!!!

Γεια σας και πάλι κορίτσια μου!!!!! Πριν λίγο είδα ενα βίντεο απο την Ελίζα, elielizaeli ειναι το όνομα του καναλιού της , με ενα tag που δημιουργησε η ίδια και το ονόμασε "Το Ελληνικό Tag"
Μου αρεσε πολυ , εχει πολύ ωραίες ερωτήσεις και αποφάσισα να το μεταφέρω και στα Blogs!
Θα χαρώ πολύ να το κάνετε όλες εσείς οι bloggers :)

Για πάμε να δούμε τις ερωτήσεις της Ελίζας και τις απαντήσεις μου:


1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος στην Ελλάδα;
~ Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να διαλέξω μόνο ενα! Λατρεύω την Κέρκυρα , την Υδρα και τις Σπέτσες αλλά και....τη Θεσσαλονίκη (!)

2. Πες μια ξένη λέξη η οποία προέρχεται στα σίγουρα από μια ελληνική.  
~ Χμ....υπάρχουν όντως παρα πολλές.....πχ democracy ,
architecture κλπ

3. Ποια είναι η αγαπημένη σου Ελληνική μάρκα καλλυντικών ή προϊόντων περιποίησης;
~Υπάρχουν πολλές και αξιόλογες ελληνικές εταιρείες και εχω αρχίσει να τις ψάχνω καλύτερα τελευταία! Λατρεύω Korre , Apivita  , Παπουτσάνη , Frezyderm & Bioten!
Και αν επρεπε να διαλέξω μονο μια......χμμμ.....Ισως επέλεγα ...εεε ΔΕΝ μπορω να διαλέξω! Είναι ολες υπέροχες!!!!

4. Αγαπημένος Έλληνας καλλιτέχνης/ηθοποιός;
~Λατρεμενος ελληνας καλλιτέχνης ο Σωκράτης Μάλαμας & Ο Γιάννης Χαρούλης
και ηθοποιός φυσικά ο υπέροχος μου , ο μοναδικός ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΙΤΣΕΛΗΣ!
(Ερωτας απο όταν ημουν κοριτσάκι μικρό)

 5. Πες μας ένα τοπικό έθιμο ή/και έδεσμα
~Εδώ στο χωριό μου , έχουμε την τιμή να καλλιεργούμε & να παράγουμε τον μοναδικό και αυθεντικό
Κρόκο , το γνωστό Saffron ! Οπότε θα πω οτιδηποτε φτιάχνουμε , και περιεχει μεσα Κρόκο : Γλυκά , τσαι κλπ

 6. Τραγούδησε το ρεφρέν από το πρώτο ελληνικό τραγούδι που σου 'ρχεται στο μυαλό. 


 7. Ορεινά χωριουδάκια ή ηλιόλουστες παραλίες;
~Πάλι δεν μπορώ να διαλέξω! (Αχ Ελίζα , μας βάζεις δύσκολα)
Το χειμώνα αγαπω να πηγαίνω εκδρομες σε ορεινά χωριουδάκια ....και το καλοκαίρι να εξερευνώ παραλίες...αλλα....τωρα που το σκέφτομαι λατρεύω οτιδήποτε παραδοσιακό οπότε θα διαλέξω τα χωριουδάκια!

8. Τι σου αρέσει και τι σε ενοχλεί στη νοοτροπία των Ελλήνων;  
~Μου αρέσει που σαν λαός είμαστε φιλόξενοι , χαμογελαστοί και ξέρουμε να το γλεντάμε
αλλα σίγουρα δεν μου αρέσει η ασυδοσία που υπάρχει στην Ελλάδα , η παρατραβηγμένη ελευθερία σε ολα!

9. Αγαπημένη ελληνική ταινία; 


 10. Και τώρα... ήρθε η ώρα να αποκαλύψεις το αγαπημένο σου μαγειρευτό ελληνικό φαγητό!
~Θα πω .... τα Γιαπράκια τα οποία ειναι τοπικό κοζανίτικο φαγητό!!!
 Φτιάχνονται με ρύζι-κιμα-μπαχαρικα και τυλίγονται με λάχανο!
μμμμμμμ <3



 Αυτές ήταν οι ερωτήσεις!
Ειχα καιρό να ευχαριστηθω τόόόσο πολυ κάποιο Tag =)
Μπράβο Ελίζα!
Θα χαρώ πολύ να δω τις απαντήσεις απο ολες σας!
Αν το κάνετε στειλτε μου το Link ή εδω ή σε inbox στη σελίδα μου στο facebook!
Θα περιμένω με χαρά!

Πολλά φιλιά!
Σας αγαπώ!

4 σχόλια:

  1. Ρε πραγματικά μου άρεσε απίστευτα το tag σου, μη σου πω μου φάνηκε πιο ωραίο σε γραπτή μορφή! :)
    Από ποιο χωριό είσαι; :)
    Χαίρομαι που σ'αρέσει η πόλη μου, η Θεσσαλονίκη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Ευχαριστω τοοσο πολυ! =)
      Ειμαι απο τον Κρόκο Κοζάνης! Το ξέρεις?
      Θεσσαλονικάρα = ερωτας! <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το tag σου!!!! είναι και δικό μου αγαπημένο φαγητό αλλά εμείς τα λέμε απλά λαχανοντολμάδες!
    Σαν να ήμαστε κοντά ... me Πτολεμαΐδα, you know? Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή