Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

~ Τί θα πάρω μαζί μου στις διακοπές ~ Part 1

Γειά σας Γειάς σας!!!!
Όλα καλα?
Επιτέλους ήρθε η ωρα να παω κι εγω διακοπές και , όπως και πέρυσι , είπα να σας δείξω ποια προιόντα επέλεξα να πάρω μαζί μου!
Θα χωρίσω το ποστ σε 2 μέρη , σ'αυτο θα σας δείχνω τα προιόντα περιποίησης και στο επόμενο τα προιόντα μακιγιάζ!

Αν ρωτάτε , θα παω στην Κέρκυρα για 8 μέρες , μαζί με το αγόρι μου!!!!
Για πάμε να τα δούμε πιο αναλυτικά:


1) Σαμπουάν για ενυδάτωση απο Herbal essences
2+3) Σαμπουαν για ενδυνάμωση απο Herbal essences και το αντίστοιχο μαλακτικό
4) Αφρόλουτρο απο τον Κορέ , αμπέλι Σαντορίνης
5) Σπρευ μαλλιων για ενυδάτωση
6) Ροδόνερο ( το εχω βαλει σε αλλη συσκευασια)
7) Τονωτική λοσιόν Apivita
8) Το λατρεμένο μου leave in για μπούκλες απο Sunsilk
9) Γαλάκτωμα σώματος Ρόδι απο τον Παπουτσάνη
10) Υπέροχο ασετον απο Dalon
11) Η τέλεια ενυδατική-αντιηλιακή προσώπου μου απο Frezyderm
12) Aloe Vera Gel για χρήση μετά την ηλιοθεραπεία , απο Panthenols
13) Το αγαπημένο αποσμητικό μου απο τη Nivea
14) Ανάλαφρη κρεμα νυχτος απο Avon
15) Η κρεμα ματιών μου απο τον αγαπημένο Korre
16) Δειγματάκια απο σαμπουαν - αφρόλουτρα κλπ
17) Τα τελεια ξυραφάκια απο Bic
18) Λαδάκι για τα μαλλιά απο Garnier
19) Δισκοι ντεμακιγιάζ απο Septona
20) Υγρά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ για χρήση οταν ειμαι τεμπέλα και βαριέμαι να πλυθώ
21) Διάφορα Βερνικάκια , περισσότερο σε minty αποχρώσεις για να ταιριάζουν με το μαγιό μου!
22) Σφουγγαράκια προσώπου για καθαρισμό & απολέπιση απο Peggy Sage
23) Ενα προιόν που αγόρασα μόλις σήμερα απο ενα αρωματοπωλείο , είναι αμυγδαλέλαιο με εκχύλισμα του αρωματος της Estee Lauder , το Bronze Goddess , το οποίο μυρίζει απίστευτα! Το βάζετε στο σωμα σας , αντι για ενυδατικη και εκτος του οτι μυριζει υπέροχα , ενυδατώνει και τέλεια!
24) Γαλάκτωμα μαυρίσματος με υπέροχο άρωμα καρύδα
25) Το αγαπημενο μου καθαριστικό προσώπου απο Loreal
26) Το αγαπημένο μου λαδάκι σώματος , με υπέροχο άρωμα απο Le petit Marsellais

Το ξέρω είναι αρκετά , εως πολλά.........
αλλά γυναίκες είμαστε ολες ....και ξέρουμε!
Παιρνουμε πολλά , μη τυχον μας λείψει κάτι!

Πείτε μου , εχω ξεχάσει κάτι?
Ποιό προιόν εχετε δοκιμάσει απο αυτά που εδειξα!?
Εσείς που θα πάτε διακοπές??
Περιμένω με χαρά τα σχόλια σας!

Πολλά φιλιά!
Θα τα λέμε μεσω της σελίδας μου στο facebook , οπου θα ανεβάζω
φωτογραφίες απο τις διακοπές μου!
Σας αγαπώ & σας φιλώ <3

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!
=)

5 σχόλια:

  1. Πωπω.... εσύ είσαι χειρότερη κι από μένα! :Ρ Αχ πώς θα τα κουβαλήσεις όλα αυτά; Εγώ πήρα τα μισά στις διακοπές και πάλι έκανα αμάν να τα χωρέσω! :Ρ Πάντως γενικά είμαι της άποψης ότι στις διακοπές χρειάζονται τα απολύτως απαραίτητα. Βλέπω φωτογραφίες από το χειμώνα με τα βαριά μακιγιάζ και από το καλοκαίρι που είμαστε σχεδόν άβαφες και νομίζω ότι το καλοκαίρι ισχύει το less is more. Είμαστε τόσο όμορφες και λαμπερές χωρίς να χρησιμοποιούμε τόσο ευλαβικά ό,τι και τον χειμώνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ , ποσο δικιο εχεις? Απο προιοντα μακιγιαζ πηρα λιγα , αλλα απο περιποιησης....
      θα προσπαθησω να τα μειωσω!!!! =)
      <3

      Διαγραφή
  2. Ουαου! και νόμιζα πως παίρνω πολλά μαζί μου στις διακοπές! εσύ με ξεπερνάς πάρα πολύ!!!! χαχα!
    Καλά να περάσεις!!!! καλή ξεκούραση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ αχ αχ εγω το παρατραβαω......
      σ'ευχαριστω τοοοσο πολυ , να σαι καλα!

      Διαγραφή
  3. Ωραίες επιλογές!αυτα τα herbal ess.τα καλύτερα σαμπουάν που υπάρχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή