Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Summer Preparation Series ~ My Sheinside Summer WishList ~




Γειά σας αγαπημένες μου! Πώς είστε? Πώς περνάτε?
Εγω πριν λίγο είχα μια αναλαμπή , και σκέφτηκα να ξεκινήσω μια μίνι σειρά με posts που αφορούν
την προετοιμασία για το καλοκαίρι που (επιτέλους) έρχεται!!!!!!
Οι αναρτήσεις θα περιέχουν διάφορα πράγματα που αφορούν το καλοκαίρι γενικά!
Ελπίζω να σας αρέσουν  και να τις παρακολουθείτε!

Σήμερα , θα ξεκινήσουμε τη νεα αυτή σειρά αναρτήσεων , με μια λίστα απο καλοκαιρινά ρούχα - αξεσουάρ που θα ήθελα να αποκτήσω απο το Sheinshide!
Για πάμε να δούμε τις επιλογές μου:


Υπέροχα και ιδιαίτερα σανδάλια , μου αρέσει πάρα πολύ ο λευκός πάτος που έχουν . Επίσης αγαπώ τα λουράκια τους , τόσο για το μέγεθος αλλα και για το πως είναι τοποθετημένα! Πιστευω θα ηταν ο καλύτερος φίλος των ποδιών μου για το καλοκαίρι!!!

Μια υπέροχη τσάντα - φάκελος , με πολύ ιδιαίτερο print! Τη βρίσκω ιδιαίτερα κομψή και όμορφη και πιστεύω θα ταίριαζε υπέροχα με βραδινά - καλοκαιρινά outfits!!!! <3

Ένα μόνο κολιέ δεν είναι ποτέ αρκετό ! Εγω προσωπικά τα λατρεύω ! Θεωρώ πως δίνουν μια φινέτσα σε κάθε ρούχο που θα διαλέξετε! Αυτό εδω είναι σε αγαπημένο χρώμα και σχέδιο και θα μου άρεσε πολύ σε συνδυασμό με λευκά αέρινα ρούχα!

Oooh Vintage αγάπη μου! Αγαπώ οτιδήποτε Vintage , οπότε ενα κλασικό φόρεμα με μεγάλα Dots σε ασπρο-μαύρο είναι ιδανικό! Αγαπώ αυτό το φόρεμα τόσο για το στυλ όσο και για το σχέδιο!

Καλοκαίρι δίχως Κιμονό δεν γίνεται! Κι επειδή δεν γίνεται , εγω "έβαλα" στο μάτι το συγκεκριμένο! Λάτρεψα τον συνδυασμό χρωμάτων και τα υπέροχα σχέδια του! Το φαντάζομαι ήδη , μπλεγμένο με καλοκαιρινό άρωμα και άμμο..........

Επίσης δίχως γυαλιά ηλίου , καλοκαίρι ΔΕΝ*. Οπότε πιστεύω πως αυτο το ζευγάρι , με το υπέροχο floral , ιδιαίτερο σχέδιο θα είναι το καλύτερο!!!!

Πώς σας φάνηκαν?
Εγω εχω ενθουσιαστεί , τόσο με αυτά οσο και με πολλά ακόμη απο το site αυτό!
Μπορείτε να δείτε περισσότερα : http://www.sheinside.com/
ΕΧΩ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΝΑΝ ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ! ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:
 
Περιμένω τα σχόλια με τις απόψεις σας , να μου πείτε πιο σας άρεσε πιο πολύ και φυσικά τι σας αρέσει να φοράτε το καλοκαίρι!!!!
Θα τα πούμε σύντομα , πείτε μου αν σας άρεσε και η ιδέα με αυτή τη σειρά των posts !
Να περνάτε τέλεια!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

1 σχόλιο:

  1. Καλά τα σανδάλια φοβερά!!και τα έχει κ σε χρυσό!!το μόνο αρνητικό...η τιμή τους
    και τα γυαλιά πολύ ωραίαα!!!
    γενικά πολύ ωραίες επιλογές!! :D
    (spoiler:την τσάντα την έχει φτηνότερα στο ebay! ;) )
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή