Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Summer Preparation Series ~ Το νεσεσέρ της παραλίας!


Χαιρετώ την όμορφη παρέα!!!! Τί κάνετε? Πώς περνάτε?
Εγω είμαι και πάλι κοντά σας σήμερα , με το 2ο post της μίνι σειράς που ξεκίνησε στο blog μου η οποία περιέχει αναρτήσεις σχετικές με το καλοκαίρι που μολις εφτασε!

Σήμερα θα σας δείξω τα προιόντα που θεωρώ πως πρέπει να έχει το νεσεσέρ της παραλίας!
Τα απαραίτητα δηλαδή που εγω παίρνω πάντα μαζί μου και θεωρω οτι χρειάζομαι όταν πηγαίνω στην παραλία!

Για πάμε να δούμε τι πρέπει να περιέχει το ιδανικό νεσεσέρ για την παραλία:

 Το πιο απαραίτητο ειναι φυσικά τα αντιηλιακά και γιαυτό ΠΟΤΕ δεν ξεχνάω τόσο να εφαρμόσω αντηλιακό πριν φυγω απο το σπίτι όσο και να τα πάρω μαζί μου στη θάλασσα γιατί χρειάζεται συχνη ανανέωση του αντηλιακού μας! Συνήθως επιλέγω να χρησιμοποιήσω αντηλιακό με χρώμα , καθώς συνδυάζει προστασία και κάλυψη , και κάνει το πρόσωπο σας να δείχνει λαμπερό κρύβωντας ατέλειες. 3 αγαπημένα μου αντηλιακά είναι : 1)Φυσικα απο Frezyderm το Second Skin , το οποίο βέβαια δεν εχει χρώμα αλλά έχει μοναδική διάφανη υφη που μετατρέπει το δερμα σε βελούδο , χαρίζει ματ αποτέλεσμα και λειαίνει! 2) Απο την Apivita το αντηλιακό προσωπου με χρώμα και SPF 30 , με θαλάσσια λεβάντα και πρόπολη. Εχει υπέροχη υφη , χαρίζει πολυ ομορφη κάλυψη και φωτίζει την επιδερμίδα. Είναι αρκετά σταθερό , δεν τρέχει και δεν είναι λιπαρό. 3) Απο Carroten η CC αντηλιακή κρέμα προσώπου με SPF 50 . Αγαπημένη και αυτή , προσφέρει υψηλή προστασία , καλύπτει και προσφέρει ομοιομορφία στο δέρμα!
Δεν ξεχνώ να παρω μαζί μου πούδρα και κάποιο Bronzer! Θεωρώ πως η πούδρα είναι πολύ χρήσιμη καθώς γενικά τα αντηλιακά προσώπου εμφανίζουν λιπαρότητα οπότε αν έχετε μια πούδρα μαζι σας , με μια κίνηση διώχνετε λιπαρότητα και γυαλάδα και κάνετε το αντηλιακό σας να διαρκεί περισσότερο. Επίσης λίγο Bronzer πιστευω πως θα ολοκληρώσει ιδανικά το προσωπο σας καθως θα προσθέσει χρώμα και "σκιες" κάνωντας σας να δείχνετε ομορφες! Ιδανικός είναι ο συγκεκριμενος δισκος απο τα αγαπημενα Dust&Cream και την εταιρεια Lovely , που περιέχει bronzer-πουδρα και highlighter μαζι , οπότε δεν χρειάζεται να κουβαλάτε πολλά!!!!!
Και φυσικά , για την εφαρμογη των παραπάνω παίρνω μαζί μου και 2 πινέλα τα οποία θεωρώ πολυχρηστικά! Με το "μυτερό" μπορείς ευκολα να εφαρμόσεις Bronzer & highlighter αν θέλεις , ενω με το flat μπορείς να απλώσεις και το αντηλιακό σου αλλά να βάλεις και πούδρα!

Στο νεσεσέρ της παραλίας δεν ξεχνώ ποτέ να βάλω κάποιο ενυδατικό προιόν για τα χείλη! Είναι απαραίτητο καθώς η έκθεση στον ηλιο αφυδατώνει τα χείλη σας! Το αγαπημένο μου ειναι απο Caudalie το Lip Conditioner αλλά και μια οικονομικη εναλλακτική απο Jumbo , σε βαζάκι με υπέροχο άρωμα καρύδας! Ιδανικό θα ηταν φυσικά να επιλέξετε ενα lip balm με δείκτη προστασίας για να συνδυάσετε ενυδατωση και προστασία!
Επίσης , στο νεσεσέρ της παραλίας , βάζω πάντα μέσα και κάποια προιόντα για βασική περιποίηση. Προτιμώ ενα δροσιστικό και ενυδατικό Gel Aloe Vera το οποίο ανακουφίζει απο τυχον καψιμο απο τον ήλιο και δροσίζει πολύ. Είναι ιδανικό για χρηση στην επιδερμίδα μετα την εκθεση στον ηλιο γιατι την ενυδατωνει την περιποιείται και τη δροσίζει!
Απαραίτητη είναι και μια αγνή κεραλοιφή η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πολλά και διαφορετικά πράγματα: ενυδατωση-θρεψη-επουλωση-τσιμπιματα και πολλά άλλα!
Τέλος , φυσικά δεν ξεχνώ ποτέ τα γυαλία ηλίου μου και κάποια λαστιχάκια-κλαμερ !

ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΕΣ ΓΙΑ ΒΟΥΤΙΕΣ!
Πώς σας φάνηκαν οι επιλογές μου?
Εσείς τι επιλέγετε να έχετε μαζί σας στο νεσεσέρ της παραλίας?

Θα περιμένω να μου πείτε στα σχόλια τη γνώμη σας , τις δικές σας επιλογές και οοοτι άλλο θέλετε!

Θα τα πούμε σύντομα!
Μέχρι τότε να περνάτε καλά κι αν κάνετε και κανενα μπανάκι , κάντε βουτιά και για μένα!
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ!

BYE ~ BYE

1 σχόλιο:

  1. den exw logia!! me auto to post thelw na treksw stin paraliaaaa <3 koritsaki mou polu kali douleia kai uperoxes fwtografies <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή