Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

~ Empties 18 ~

Γειά σας ομορφιές μου :)
Πώς είστε?
Ελπίζω να περνάτε όμορφα!

Σήμερα είμαι εδω , για να σας μιλήσω για προιόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους και εχω σχηματίσει μια ολοκληρωμένη άποψη για αυτά , τα γνωρίζεται καλά άλλωστε , τα empties post , όποτε ας ξεκινήσουμε!!!!!




1) Κρέμα χεριών και σώματος απο την Oriflame , με μέλι και γάλα. Περιέχει οργανικά εκχυλίσματα απο γάλα και μέλι και είναι στα 250ml , μια αρκετά μεγάλη ποσότητα. Πρόκειται για μια πολύ ενυδατική κρέμα , με πλούσια υφή , η οποία παράλληλα δεν είναι λιπαρή και απορροφάται πολύ ευκολα γιατί προορίζεται για χρήση και στα χέρια και στο σώμα. Το άρωμα της είναι υπέροχο , άκρως χαλαρωτικό. Να την αναζητήσετε. 8/10

2) Μια ακόμη κρέμα σώματος , απο την Avon , συγκεκριμένα απο τη σειρά Naturals , με άρωμα κρίνο&γαρδένια , ενα άρωμα που αγαπάμε ιδιαίτερα εγω και η μητέρα μου. Μυρίζει ονειρικά , είναι οικονομικότατο προιόν και όμως το άρωμα του διαρκεί για ώρες και η ενυδατωση που προσφέρει δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα άλλα ακριβά προιόντα. Αν ψάχνετε ενα προιόν για τελεια ενυδατωση και υπέροχο άρωμα , αυτό είναι για εσας. 10/10

3) Και συνεχίζω με ενυδάτωση σώματος , και τώρα θα σας μιλήσω για τον απόλυτο έρωτα! Συγκεκριμένα για τη θρεπτική κρέμα σώματος για πολύ ξηρές επιδερμίδες με βούτυρο καριτέ - γλυκό αμύγδαλο και έλαιο αργκάν απο την αγαπημένη μου Le petit Marseillais. Κορίτσια πιστέψτε με , δεν εχω μυρίσει κατι πιο ωραίο. Το άρωμα του είναι τοσο κλασάτο και sexy που θα σας ενθουσιάσει. Σας εχω μιλήσει άλλωστε και για το αντίστοιχο λαδάκι σώματος και ξερετε την αγάπη που του εχω!!!! 10/10

4) Και , τελειώνοντας με ενυδάτωση σώματος , δεν θα μπορούσε να λείπει ενα βούτυρο σωματος απο τα The Body Shop. Όλες τα αγαπάμε και τα έχουμε δοκιμάσει, άκρως ενυδατικά με τις πιο ωραίες μυρωδιές που υπάρχουν . Εγω είχα αυτο με τη μυρωδιά Moringa , λουλουδάτο και ιδιαίτερο. 8/10





5) ΞΕΡΩ , ΣΑΣ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΝΕΙ , αλλά δεν γίνεται empties post δικό μου χωρίς τουλάχιστον μια συσκευασία απο το λατρεμένο μου σαμπουάν Fibralogy απο τη Loreal Elvive. Ειναι σαμπουάν πυκνότητας , για άτονα μαλλιά και πραγματικά κάνει θαύματα στα δικά μου λεπτά , σγουρά , αφυδατωμένα μαλλιά. Αναδυκνύει το σγουρό και δεν χαλάει τη μπούκλα ,προσφέροντας μοναδικό όγκο. Το αγοράζω συνεχώς! Πολύ καλό! :) 10/10










6) Ακόμη ενα προιόν που έχετε δει πολύ συχνά στο Blog μου , είναι το αφρίζον νερό για βαθύ καθαρισμό απο τη Loreal. Είναι το μοναδικό προιόν ντεμακιγιαζ και καθαρισμού που χρησιμοποιώ καθημερινά εδω και μήνες. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη καθώς καθαρίζει πολύ καλή την επιδερμίδα μου χωρίς να προκαλεί ξηροδερμία. Το προιόν στη συσκευασία είναι σαν νεράκι , αλλά πατώντας την αντλία βγαίνει σε μορφή αφρού , γεγονός που με κάνει να αγαπώ αυτό το προιόν τόσο πολύ καθώς το θεωρώ πολύ βολικό στη χρήση. 
Δοκιμάστε το!!!! 9/10







7) Αφρόλουτρα απο τον λατρεμένο μου Κορρε , με άρωμα αμύγδαλο και κεράσι. Παρόλο που αγαπώ πάρα πολύ τα αφρόλουτρα του Κορρέ , το συγκεκριμένο δεν με ενθουσίασε. Οχι για κάποιον σοβαρό λόγο. Απλά δεν μου αρεσε ιδιαίτερα το άρωμα , και εχω μια υποψία οτι δεν καθάριζαν τόσο καλα. Φυσικά αυτή ειναι δική μου άποψη , δεν σημαίνει πως αν τα δοκιμάσετε δεν θα σας αρέσουν. Άλλωστε προσωπικά λατρεύω τα αντίστοιχα αφρόλουτρα με άρωμα αμπέλι σαντορίνης!!!! 7/10








8) Σαμπουαν για ξηρά , αφυδατωμένα μαλλιά απο τον Κορρέ και πάλι με αμύγδαλο και λινάρι. Αγαπημένο προιόν και αυτό , με πολύ λαχταριστό άρωμα. 84,7% φυσικά συστατικά , με εκχυλίσματα απο δίκταμο, ματζοράνα & τσάι του βουνού βιολογικής καλλιέργειας απο την Κρήτη.  Αρκετά καλό , θρέφει τα μαλλιά και τα κάνει απαλά. ΔΕν κανει πολύ αφρό αλλά αυτό σημαίνει οτι δεν περιέχει βλαβερές ουσίες. Εχω ακόμη 3 μπουκάλια <3 8/10

9) Ακόμη ενα σαμπουάν , απο τη Le petit marseillais , με ελαιόδενδρο και ακακία για προστασία και αναδόμηση. Μου άρεσε παρα πολύ , εχω δοκιμάσει ολη τη σειρΆ , και τη μασκα και το conditioner και λειτουργουν μοναδικά όλα μαζί. Κάνουν τα μαλλια μου λαμπερά , και απαλά. Και ειναι και αρκετά οικονομικά προιόντα. Δοκιμάστε τα. 9/10


10) Πάμε τώρα σε 2 conditioner , και το πρώτο είναι απο την οικονομική σειρά SuperSoft , της Schwarzkopf , για ταλαιπωρημένα - ξηρά μαλλιά. Περιέχει εκχύλισμα καρύδας και Shea Butter και χαρίζει άμεση απαλότητα και ενυδάτωση. Μυρίζει παρα πολύ όμορφα και είναι ιδανικό για συχνή χρήση. 8/10


11) Πάμε πάλι στη Loreal-Elvive , και στο conditioner ολική αναδόμηση 5 για φθαρμένα μαλλιά χωρίς ζωντάνια. Πάρα πολυ καλο conditioner , κανει πολυ καλή δουλειά , καταλαβαίνεις οτι περιποιείται τα μαλλιά ειδικά σε συνδυασμό με το αντίστοιχο σαμπουάν! θΑ το ξανα αγόραζα ευχαρίστως :) 9/10






12) Ακόμη ενα αγαπημένο αφρόλουτρο , απο τη Le Petit Marseillais και πάλι , με το πιο λαχταριστό άρωμα , λευκό ροδάκινο και νεκταρίνι!!!! Νομίζω αντιπροσωπεύει το καλοκαίρι το συγκεκριμένο άρωμα. Κάνει το ντουζ πολυ ευχάριστο και μυρίζει ολο σας το μπάνιο. =) Πολύ καλό προιόν , κάνει καλά τη δουλειά του! 9/10

13) Ακόμη ενα αφρόλουτρο , λίγο διαφορετικό όμως καθώς περιείχε απολεπιστικούς κόκκους. Είναι απο τα H&M και έχει άρωμα ροδάκινο και γιασεμί. Το άρωμά του είναι πολύ ευχάριστο , δεν καθαριζε ομως τοσα καλά οσο θα ήθελα ! Για μια πολύ ελαφρια απολέπιση ήταν μια χαρά , αλλά οχι κατι παραπάνω. 6/10




14) Ενα λατρεμένο προιόν , απο την Ελληνική εταιρεία Ventus , για την οποία σας εχω μιλήσει πρόσφατα σε αναλυτικό review ΕΔΩ , είναι η σιλικόνη μαλλιών για επανόρθωση-λάμψη και θεραπεία. Περιέχει ελαιόλαδο και έλαιο Αργκαν και μυρίζει φανταστικά . Απο την πρώτη στιγμη που το δοκίμασα με ενθουσίασε και το τελείωσα πάρα πολυ γρήγορα γιατί το χρησιμοποιούσα ανελειπώς μετά απο κάθε λούσιμο! Άφηνε τα μαλλιά πολύ λαμπερά και ενυδατωμένα , χωρις να τα κάνει λιπαρά ή να τα βαραίνει. Τέλειο. 10/10

15) Λαδάκι μαλλιών απο Syoss για ξηρά-ταλαιπωρημένα μαλλιά. Ενα πάρα πολύ παχύρευστο λάδι , με πολύ έντονο άρωμα. Παρα πολυ πλούσια - παχύρευστη υφή. Λέει πως μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε είτε ως θεραπεία πριν το λούσιμο , είτε μετά το λούσιμο σε νωπά μαλλιά , είτε σε στεγνά μαλλιά για λάμψη. Εγω όμως βρήκα μια πάρα πολύ διαφορετική χρήση: Χρησιμοποιούσα μια ποσότητα κάθε φορά που ήθελα να ισιώσω τα μαλλιά μου με μασιά και ειλικρινά έκανε θαύματα στο ίσιωμα. Πραγματικά , επειδή εγω εχω πολυ σγουρο μαλλι και αρκετά ξηρό που κάθε χτένισμα χαλάει αμέσως , με το λαδάκι αυτό ίσιωνα πα-νε-υκο-λα τα μαλλιά μου και το ίσιωμα παρέμενε αναλλοίωτο για ωρες! Βρήκα τον καλύτερο σύμμαχο μου για το ίσιωμα. Με εχει ενθουσιάσει το συγκεκριμένο προιόν αλλά δυστυχως είναι πολυ ακριβό :(
10/10.

16) Serum GoodBye Damage απο τη Garnier fructis. Τα είχα αγοράσει 1+1 δώρο. Δεν ειναι κακό προιόν αλλά δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο. Παρατήρησα απαλότητα και ενυδάτωση στα μαλλιά μου αλλά δεν έκανε κάτι σχετικά με τις κατεστραμένες άκρες , την ψαλίδα κλπ. Εσείς το έχετε δοκιμάσει? Πως σας φάνηκε? Εμενα ειλικρινά με δίχασε , καθώς περίμενα περισσότερα. 7/10

Αυτά ήταν λοιπόν τα προιόντα που τελείωσα τον τελευταίο καιρό!
Πώς σας φάνηκαν?
Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά? Αν ναι , ποια είναι η δική σας γνώμη?
Θα θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο απο τα προιόντα που σας έδειξα?
Θα περιμένω με χαρά τα σχόλιά σας <3

Να έχετε μια όμορφη μέρα!
Πολλά φιλιά!
<3

4 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει το serum της Garnier για την ψαλίδα. Εγώ μπορώ να πω πως είδα διαφορά, όχι μεγάλη, αλλά υπήρχε. Πολύ όμορφο ποστ :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως του δωσω κι εγω μια δευτερη ευκαιρια! =)
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! <3

      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πόσα πολλά αφρόλουτρα! χεχε! Το Goodbye Damage της Garnier είναι από τα καλύτερα που έχουμε δοκιμάσει. Ταίριαξε πολύ στα μαλλιά μας. Μετά από αυτό το post πρέπει να δοκιμάσουμε το Fibralogy. xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπώ να δοκιμάζω αφρόλουτρα! =)
      Μάλλον θα το αγοράσω και πάλι για μια δευτερη ευκαιρια!!!!!!! Το Fibralogy το εχω αγαπησει
      αφανταστα!
      Σας ευχαριστω για το σχόλιο!!!!! <3
      φιλακια

      Διαγραφή