Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

~ Αγαπημένα Ιουλίου Ft Marias Beauty Way (YouTube Video)~

Γεια σας και πάάάλι!!!!
Τί κάνετε?
Όπως σας υποσχέθηκα χθές , σήμερα σας έχω τα αγαοημένα μου προιόντα για τον μήνα Ιούλιο....αλλά.....

Δεν θα είναι ενα απλό , συνηθισμένο ποστ στο οποίο θα σας δείχνω τα αγαπημένα προιόντα του μήνα σε φωτογραφίες και θα σας λεω τη γνώμη μου!!!!

Με την κολλητή μου τη Μαρία , που εχει το δικό της κανάλι στο Youtube , με όνομα Marias Beauty Way 
κάναμε μαζί ένα βίντεο , είχα την τιμή να φιλοξενηθώ στο κανάλι της και να σας δείξουμε μαζί τα αγαπημένα μας προιόντα για τον μήνα Ιούλιο!

Παρακάτω θα βρείτε το βίντεο και φυσικά τα στοιχεία της Μαρίας , για να τη βρείτε στο Facebook αλλα και στο Youtube.

Ελπίζω να σας αρέσει το βίντεο μας , είναι λίγο μεγάλο , οπότε πάρτε ενα δροσερό ρόφημα και καθίστε άνετα:

 

Το κανάλι της Μαρίας: Marias BeautyWay 
Η σελίδα της Μαρίας στο Facebook : Marias BeautyWay
Θα περιμένω τα σχόλια σας , για οτιδήποτε θέλετε να πείτε , να σχολιάσετε ή να μοιραστείτε!
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε πως σας φαίνομαι στην κάμερα :D 

Φιλιά πολλά & σας ευχαριστώ για την υποστήριξη!!!!!
<3
Θα τα πούμε σύντομα!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου