Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Jumbo Haul & Κάτι ακόμα :)

Γειά σας αγαπημένες μου! :)
Τί κάνετε? Πώς περνάτε τις τελευταίες εβδομάδες του καλοκαιριού?
Σας εχει πιάσει η "προ-φθινοπωρινή" κατάθλιψη ή μονο εμένα με έχει "πάρει απο κάτω''?

Είμαι εδώ κοντά σας , για να σας δείξω κάποιες αγορές που έκανα απο τις διακοπές μου στην Κέρκυρα! Γύισα την Παρασκευή , ήμουν εκεί απο 5 Αυγούστου και επειδή πήγα στα Jumbo αλλά αγόρασα και κάποια ακόμη πραγματάκια , σκέφτηκα να σας τα δείξω!

Για να ξεκινήσουμε:



Αρχικά , πήρα για να δοκιμάσω αυτή τη μάσκα μαλλιών απο τη Genera , μια εταιρεία με πολύ οικονομικά προιόντα , που μπορείτε να τη βρείτε στα Diellas της Κέρκυρας. Περιέχει βούτυρο καριτέ και έλαιο ρυζιού και εχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια , οπότε ανυπομωνώ για δοκιμή!













Βρήκα στα Lidl , στα 3.30 ευρώ , τα λατρεμένα μου αφρόλουτρα απο την αγαπημένη Bioten , 1+1 δώρο , οπότε αγόρασα 2 συσκευασίες , μια με αρωμα μέλι-βαμβάκι και μια με άρωμα Κυδωνι-Lime. Μπορείτε να δείτε αναλυτικό review για αυτά ΕΔΩ . Ειλικρινά μου αρέσουν πολύ , είναι ισως τα καλύτερα αφρόλουτρα που εχω δοκιμάσει.












Εννοείται , δεν υπήρχε περίπτωση να μην πάρω για ακόμη μια φορά , το αγαπημένο μου σαμπουάν απο τη Loreal Elvive. Το έχετε δει πολλές φορές απο εμένα , το χρησιμοποιώ συνέχει γιατί δίνει υπέροχο αποτέλεσμα στα μαλιά μου. Το βρήκα -50% σε ενα σουπερ μαρκετ στην Κέρκυρα και αγόρασα 2 συσκευασίες!











Καιιιι μαζί με το Cosmopolitan και το Shape , πήρα αυτα τα 2 προιόντα : Το λαδάκι μαλλιών απο Mastic Spa και το γαλάκτωμα σώματος με άρωμα Mojito απο τη Fresh Line. Και τα 2 μυρίζουν μοναδικά και ανυπομωνώ να τα χρησιμοποιήσω! Θα δείτε σίγουρα τη γνώμη μου σε κάποιο μελλοντικό ποστ!





Σε ενα απο τα καντούνια της Κέρκυρας , βρηκα σε ενα μικρό μαγαζάκι με βιολογικα προιόντα και φυτικά καλλυντικά , αυτά τα χειροποιητα σαπουνακια προσώπου-σώματος και δεν μπορεσα να αντισταθω! Είχε μια τεράστια ποικιλία , με πολλά συστατικά ανάλογα με τις ανάγκες του καθένα! Εγω διάλεξα αυτό με το λεμόνι για λιπαρές επιδερμίδες και επιδερμίδες με ακμή , και αυτό με το Κουμκουάτ το οποίο είναι σουπερ αντιοξειδωτικό. ΑΝΥΠΟΜΩΝΩ πραγματικά να τα δοκιμάσω . Μοσχοβολάνε και το άρωμα τους είναι πολύ φρέσκο και έντονο. Κόστιζαν 2,5 ευρώ το καθένα.



ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ JUMBO:






"Λιχουδιές" για σκυλάκια απο την Pedigree. Αν και δεν εχω δικό μου σκυλάκι , μου αρέσει να έχω πάντα στην τσάντα μου τέτοια μπισκοτάκια κλπ , για να ταίζω τα καημένα τα αδεσποτάκια. Νομίζω είναι οτι λιγότερο μπορώ να κάνω για αυτά , αφόυ δυστυχώς δεν μπορώ να τα σώσω και να τα βοηθήσω με κάποιον άλλο τρόπο. Κοστίζουν 3,5 ευρω.







-Πήρα ενα σκουφάκι μπάνιου , για να το χρησιμοποιώ όταν θέλω να κάνω ενα ντουζάκι και δεν θέλω να βρέξω τα μαλλιά μου. Νομίζω είναι πολύ βολικό. 

-Κλασικά μωρομαντηλα για να τα έχω στην τσάντα μου.

- Σαπουνάκι με αμύγδαλο , για απαλο καθαρισμό απο τον αγαπημένο Παπουτσάνη. Μυρίζει φανταστικά.







- Πήρα ακόμη μια φορά τα αγαπημένα μου ξυραφάκια απο την αντρική σειρά της Bic. Είναι τα καλύτερα που εχω χρησιμοποιήσει. Κοστίζουν 3 ευρώ.

- Και εννοείται , το καλύτερο αποσμητικό ever , απο τη Nivea , το Talc Sensation!!! Το πιο αποτελεσματικό αποσμητικό απο όλα όσα έχω δοκιμάσει.








- Γάντάκι απολέπισης προσώπου!!!! Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και ήθελα να το δοκιμάσω. Σκέφτηκα οτι υα είναι πολύ βολικό , καθώς αν δεν έχει peeling για το πρόσωπο , μπορείς να χρησιμοποιείς το γαντάκι αυτό και με ενα απλο σαπουνάκι προσώπου και να γίνεται η απολέπιση ευκολα και γρήγορα. Θα σας πω συντομα αποψη.

- Γάντι απολέπισης σώματος. Είναι αρκετά σκληρό και γιαυτό το επέλεξα. Ήταν πολύ οικονομικό και νομίζω θα με βολέψει πολύ στην απολέπιση σώματος , μαζί με το αφρόλουτρο μου.




-Κεράκι με άρωμα Κανέλα. Κόστιζει 0,50 και μοσχοβολά

- Αρωματικά στικς που καίγονται , με άρωμα βανίλια-μέλι. Τιμή 0,35.

- Αρωματικό "ζελέ" χώρου με άρωμα βανίλια. Το πήρα για να το βάλω στο συρτάρι με τα ρούχα μου. Τιμή 0,50.

- Αρωματική κρεμάστρα για την ντουλάπα με άρωμα Γιασεμί. Τιμή 0,90.







- 3 πλαστικά δοχεια οργάνωσης , τα πήρα για να βάλω τα κραγιόν μου κατα αποχρώσεις.

- Ρεσό κεράκια με αρωμα βανίλια. Τιμη 0.90








- Πινελάκι ματιών για εφαρμογή σκιάς. Είναι πλακέ και αρκετά πυκνό , το αγοράζω δευτερη φορά γιατί με βολευει πολύ στην εφαρμογή σκιάς στο κεντρο του βλεφάρου.

- Ενα "Pet First Aid Kit" , περιέχει διάφορα χρησιμα αντικείμενα για παροχή πρώτων βοηθειών σε ενα σκυλάκι. Τιμή 0,80

- Αντισυπτικό χεριών. Τιμη 1 ευρώ

- Αρωματικο για χρήση στα σταχτοδοχεία για μείωση της μυρωδιάς του τσιγάρου , με άρωμα γιασεμί. Τιμή 1,5 ευρω.

Πήρα αυτό το σετάκι το οποίο περιέχει 3 κεράκια , 2 λαδάκια και μια "συσκευη" στην οποία μπορείς να "κάψεις" τα ειδικά λαδάκια. Μου άρεσε πάάάρα πολυ!!!! Τιμη 2-3 ευρώ.









Βρήκα αυτό το Αργανέλαιο για τα μαλλιά στην τιμή των 2 ευρώ και σκέφτηκα να το δοκιμάσω. Μυρίζει πολύ όμορφα και είναι αρκετά ελαφρύ! Θα σας μιλήσω γιαυτό σε μελλοντική ανάρτηση!









   


Εννοείται αγόρασα ακόμη μια κούπα , οπώς κάθε φορά που πηγαίνω στα Jumbo. Θεωρώ οτι έχου υπέροχα σχέδια σε κούπες και μεγάλη ποικιλία και κάθε φορά αγοράζω μια γιατί μου αρέσουν πολύ!












Τέλος , πήρα -τα 2 αγαπημένα μου βαμβακάκια , αυτά απο Septona τα χρησιμοποιώ για εφαρμογή τονωτικής λοσιον και - τα άλλα για αφαίρεση των βερνικιών. Είναι και τα 2 πολύ καλά , δεν χαλάνε και δεν βγάζουν χνούδι.

- Μαντηλάκια ντεμακιγιαζ , πάλι απο Septona , για λιπαρες -μεικτές επιδερμίδες. Υπόσχονται μείωση της λιπαρότητας και ματ εφέ.






Αυτά ήταν λοιπόν τα πραγματάκια που αγόρασα!!!!
Πώς σας φάνηκαν?
Έχετε χρησιμοποιήσει - αγοράσει κι εσείς κάποιο απο αυτά?
Πείτε μου , σε τι δεν μπορείτε να αντισταθείτε οταν μπαίνετε σε ενα κατάστημα Jumbo?

Μείνετε συντονισμενες εδω , καθώς αύριο (17-8)  έρχονται τα Αγαπημένα Ιουλίου σαν.... μια εκπληξούλα!!!!!!!

Αυτα απο εμένα , θα περιμένω τα σχόλια σας!
Φιλια πολλά ~ Καλό Ξημερωμα! 

1 σχόλιο:

  1. Καλημερα και χρονια πολλά για χθες!
    Τελικα οσες κούπες και αν εχουμε ποτέ δεν μαε φτάνουν ;)
    Δεν εχω δοκιμασει το ELVIVE αν και πολλες φιλές μου το χρησιμοποιούν. Με έβαλες σε πειρασμο με την αναρτηση σου ομως.

    Πως να με πιάσει καταθληψη με τις θερμοκρασιες που εχουμε... πιστευω οτι φετος το καλοακιρι θα κρατησει περισσότερο, οποτε μην στεναχωριέσαι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή