Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Unboxing - Ofarmakopoiosmou.gr Haul

Καλή σας μέρα κορίτσια μου :)
Τί κάνετε?

Σήμερα είμαι εδω , με ενα haul post , μια ανάρτηση με αγορές δηλαδή και συγκεκριμένα με μια παραγγελία που έκανα απο το online φαρμακείο http://www.ofarmakopoiosmou.gr/gr/el 
Παρέλαβα το πακέτο μου πριν λίγο , οπότε πάμε να δούμε μαζί τί περιέχει !

:)


Μόλις άνοιξα το πακέτο μου , βρήκα προστατευτικά για τα προιόντα για να μην πάθουν τίποτα στη μεταφορά , ενα φάκελο απο το φαρμακείο με την αναλυτική παραγγελία μου , και φυσικά τα προιόντα μου! Παμε να τα δούμε ενα ενα!!!!! ^_^




Βρήκα τα αφρόλουτρα απο Klorane με μόλις 2-3 ευρώ το καθένα , και ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω! Πραγματικά υπάρχει μεγάλη ποικιλία και δυσκολέυτηκα να διαλέξω! Πήρα όμως τελικά αυτό που βλεπετε στη φωτογραφία :) Τα αφρόλουτρα αυτά δεν περιέχουν σαπούνι και έχουν ουδέτερο pH και είναι κατάλληλα ακόμη και για το πιο ξηρό και ευαίσθητο δέρμα ! Το συγκεκριμένο περιέχει φρέζια-κρέμα σαντιγύ και γαλάκτωμα ίριδας! Η μυρωδιά του είναι υπέροχη , μυρίζει πουδρένια , σαν παιδική πούδρα για την ακρίβια! Ανυπομωνώ να το δοκιμάσω!!!!!
Θα το βρείτε ΕΔΩ !






Επειτά , διάλεξα το συγκεκριμένο προιόν καθαρισμού προσώπου παρόλο που εχει και αντιγηραντική δράση και δεν ταιριάζει στην ηλικία μου! Μου κέντρισε το ενδιαφέρον η περιγραφή που είχε στο φαρμακείο! Είναι απο την Olay-total effects και εχει 7 δράσεις! Στην περιγραφή έλεγε πως είναι αφρός καθαρισμού αλλα λιγο που είδα την υφή του δεν ξερω αν θα κάνει αφρό ή αν είναι περισσότερο κρεμώδες καθαριστικό! Επίσης περιέχει και μικροκοκους απολέπισης , κάτι που δεν το έγραφε στο site....! Συγκεκριμένα το προιόν αυτό: Βοηθά στη μείωση της εμφάνισης των λεπτών γραμμών, μειώνει την όψη της θαμπάδας της επιδερμίδας, βελτιώνει την απαλότητά της, βοηθά στη διατήρηση της ελαστικότητάς της, βοηθά στην προώθηση της φυσικής διαδικασίας ανανέωσης της επιφάνειας της επιδερμίδας για πιο νεανική εμφάνιση, αφαιρεί απαλά τα υπολείμματα μακιγιάζ και τα κατάλοιπα από την επιδερμίδα, ενώ παράλληλα ενυδατώνει και χαρίζει απαλότητα στην επιδερμίδα. Θα το δοκιμάσω και θα σας πω εντυπώσεις και λεπτομέρεις σίγουρα! Θα το βρείτε ΕΔΩ !






Για τον αδέρφο μου , που μπαίνει στην εφηβεία και άρχισε να εμφανίζει κάποια σπυράκια , διάλεξα το τζελ καθαρισμού απο Panthenol ! Πρόκειται για ενα αφρώδες, διάφανο τζελ χωρίς σαπούνι που υπόσχεται πως αποφράσσει τους πόρους και καθαρίζει τέλεια την επιδερμίδα! Θεωρώ πως η Panthenols είναι μια πολύ καλή εταιρεία και ελπίζω να βοήθει με τα σπυράκια!

Θα το βρείτε ΕΔΩ !







Βρήκα σε πολύ χαμηλή τιμή τους συγκεκριμένους δίσκους απο Hansaplast και θεώρησα καλή ευκαιρία να τους αγοράσω καθώς κόστιζαν κάτω απο 2 ευρώ και η συσκευασία περιέχει 70 τεμάχια! Επίσης μου κέντρισε το ενδιαφέρον η περιγραφή που έδινε στο site και συγκεκριμένα αναφέρει πώς τα συγκεκριμένα βαμβακάκια είναι ιδανικά για ντεμακιγιάζ καθώς έχουν 2 διαφορετικές όψεις. Η μια είναι ιδιαίτερα απορροφητική ετσι ωστε να επιτυγχάνεται βαθύς καθαρισμός ενώ η άλλη πλευρά έχει πυκνή ύφανση ωστε να απλώνεται καλύτερα η τονωτική λοσιόν! Αυτο ακριβώς που χρειάζομαι δηλαδή! Ελπίζω να μην διαλύονται και να μην χνουδιάζουν!

Θα τους βρείτε ΕΔΩ !




Φυσικά , παραγγελία απο φαρμακείο χωρίς τη μεγάλη αγάπη της μητέρας μου δεν γίνεται!
Οχι 1 , ουτε 2 , ούτε 3 αλλά 4 κρέμες προσώπου του αγαπημένου Κορρέ με κόκκινο σταφύλι και SPF 30! Σας έχω δείξει το προιόν αυτό πάρα πολλές φορές καθώς η μητέρα μου το αγοράζει συνεχώς! Είναι μια κρέμα που συνδυάζει όλα οσα χρειάζεται η επιδερμίδα της : αντιληακή προστασία , αντιγηραντική δράση και μείωση των πανάδων! Είναι υπέροχο προιόν , καθόλου λιπαρό και βοηθά πολυ την επιδερμίδα να είναι λαμπερή , υγιείς και προστατευμένη! Να την προτείνετε στις μητέρες σας , καθώς αξίζει πάρα πολύ!!!!!!!!!
Θα τις βρείτε 1+1 δώρο ΕΔΩ !






Πήραμε να δοκιμάσουμε και κάποιες βιταμίνες απο την Power Health :)
Τις βρήκαμε 1+1 και συγκεκριμένα μια συσκευασία με πολυβιταμινη με γευση ροδάκινο που αναπληρώνει ολα τα κενα του οργανισμού στην καθημερινότητα και μια συσκευασία με βιταμίνη C που είναι κατάλληλη για την εποχή καθώς ενισχύει την άμυνα του οργανισμού!
Είναι σε αναβράζουσα μορφή και μπορείτε να τις βρείτε ΕΔΩ !










Και....μιας και μιλήσαμε για το αγαπημένο προιόν της μαμάς , δεν μπορούσαμε να αφήσουμε παραπονεμένο τον μπαμπά , οπότε ορίστε και το δικό του αγαπημένο! Κάψουλες με ωμεγα 3 , me αιθέρια έλαια ψαριών, με Borage*  και ελαιόλαδο! Τα χρησιμοποιεί γιατί τον βοηθάνε να μειώσει και να κρατήσει χαμηλή την χοληστερίνη αλλά και γενικά για όλες τις ευεργετικές ιδιότητες που προσφέρουν στον οργανισμό του! :)

Μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ !







* Η μπουράντζα, είναι ετήσιο φυτό της οικογένειας των Βοραγινοειδών. Το έλαιο Borage προέρχεται απο τους σπόρους αυτού του λουλουδιού και είναι πλούσιο σε linolenic acid . Χρησιμοποιείται σαν θεραπεία σε καρδιαγγειακές διαταραχές.Καθώς και σε γαστρεντερικές παθήσεις (διάρροια, κράμπες και κολικό του εντέρου), αναπνευστικές διαταραχές (άσθμα, βρογχίτιδα) και ουροποιητικές διαταραχές.




 Και τέλος το πακέτο που περιείχε και κάποια δείγματα που μου έστειλε το φαρμακείο και θα δοκιμάσω σύντομα! Πιο πολύ απο ολα ανυπομωνώ να δοκιμάσω την peel-off μασκα προσώπου απο τη σειρά Ac-norm της Frezyderm γιατι τελευταία εχω εμφανίσει κάποια σπυράκια και ελπίζα να με βοηθήσει!!!!



Αυτές ήταν οι αγορές μου! :)
Πώς σας φάνηκαν? Εγω ανυπομωνώ να τα δοκιμάσω για να σας μιλήσω για αυτά!
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο φαρμακείο ofarmakopoiosmou.gr καθώς θα βρείτε μια τεράστια ποικιλία προιόντων ακόμη και ευρείας , στις πιο χαμηλές τιμές! Επίσης με κάθε παραγγελία σας συγκεντρώνετε πόντους που μπορείτε να τους εξαργυρώσετε όποια στιγμή θελετε! :)

Περιμένω τα σχόλια σας , και ειδικά να μου πείτε αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα προιόντα που σας έδειξα και ποιά είναι η δική σας γνώμη!

Πολλά φιλιά σε όλες , ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτηση μου
θα τα πούμε σύντομα!

6 σχόλια:

  1. Από όλα αυτά έχω δοκιμάσει ουκ ολίγες φορές την την Olay-total effects. Για μένα προσωπικά και τις ανάγκες μου είναι ένα εξαιρετικό ήπιο προϊόν. Δεν είναι, όπως γράφεις κι εσύ, αφρός καθαρισμού αλλά κρεμώδες καθαριστικό αλλά και πάλι η αίσθηση που σου αφήνει είναι πολύ ωραία. Θα περιμένω να διαβάσω και για τα υπόλοιπα όταν τα δοκιμάσεις. Να τα χαρείς κι εσύ και η μαμά και μπαμπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω παρα πολυ Μαράκι! Τοσα χρόνια με διαβάζεις
      και με στηρίζεις! Πραγματικά , δοκίμασα 2-3 φορές το Olay και είναι ενα
      πολύ ξεχωριστό προιόν. Λατρεψα τους μικροκόκους που περιεχει,
      αφηνει το δερμα μου απιστευτα απαλο! Αφαιρεί και μάσκαρα πολυ καλα....ας μην κανει αφρό! :)
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα! Περιμένουμε review :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι αγορές σου Δήμητρα! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αφρόλουτρο από Klorane, αλλά αυτό που πήρες πρέπει όντως να μυρίζει τέλεια. Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει πολύ όμορφα! :) Τωρα μένει να δω πως λειτουργεί!
      Ευχαρθστω για το σχόλιο! πΟλλα φιλιά!

      Διαγραφή