Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

~ Αναλυτικό review για τα προιόντα απο Beauty Inc. (W7, Max Factor, Laval) ~

Καλησπέρα αγαπημένη μου παρέα!!!
Τί κάνετε;;;
Πώς περνάτε τις απόκριες;;
Εγω πολύ όμορφα, μενω άλλωστε στην Κοζάνη, η οποία φημίζεται για τις απόκριες της, δικαίως κιόλας!
Σκέφτηκα σήμερα , να σας κάνω ενα αναλυτικό review για τα καλλυντικά που είχα πάρει απο το ελληνικό site http://www.beautyinc.gr/ και σας είχα κάνει unboxing και πρώτες εντυπώσεις ΕΔΩ!!! Αντί να κάνω αγαπημένα Φεβρουαρίου, είπα να σας μιλήσω για τα προιόντα αυτά πιο αναλυτικά, μιας και αυτά θα έβαζα στα αγαπημένα έτσι κι αλλιώς κι επειδή με ενθουσίασαν όλα, αξίζει να τα γνωρίσετε κι εσεις!!!! 
Να σας θυμίσω, την άριστη εξυπηρέτηση που είχα απο το κατάστημα Beauty Inc, οι άνθρωποι με βοηθησαν να ολοκληρώσω εύκολα και γρήγορα την παραγγελία μου και κατά τη γνώμη μου αξίζει 100% να κάνετε την παραγγελία σας απο αυτο το e-shop. Στο Beauty Inc λοιπόν , μπορείτε να βρείτε προιόντα απο αγαπημένες εταιρίες όπως: Max Factor , Bourjois , Maybelline , Loreal , Revlon , OPI , China Glaze και πολλές ακόμη σε υπέροχες τιμές , πολύ χαμηλότερες απο οτι μπορείτε να βρείτε τα προιόντα αυτά σε άλλα καταστήματα!

Πάμε όμως στο review:

Αρχικά πρέπει να σας δείξω και να σας μιλήσω για το υπέροχο Power Puff απο W7, ενα σφουγγαράκι σε μορφή σταγόνας, απομίμηση του αυθεντικού Beauty Blender! Εγω θα σας πω οτι πρόκειται για ενα μαγικό σφουγγαράκι με το οποίο μπορείτε να κάνετε τα πάντα! Έχει αλλάξει όλη τη ρουτίνα του μακιγιάζ μου! Πριν το χρησιμοποιήσω, το βρέχω με ζεστό νεράκι και έπειτα το σκουπίζω και το στραγγίζω πάρα πολύ καλά. Έτσι όπως είναι νωπό, απλώνω με αυτό και το concealer μου αλλά και τη BB cream ή το foundation μου. Με βοηθά να απλώσω υπέροχα οποιοδήποτε προιόν κι αν επιλέξω, όσο βαρύ ή ελαφρύ κι αν είναι και οποιά σύσταση κι αν έχει. Πραγματικά κάνει το αποτέλεσμα υπέροχο. Απλώνει ομοιόμορφα το προιόν, μαζεύει την περιττή ποσότητα και αυτό οδηγεί σε ενα βελούδινο και απόλυτα φυσικό αποτέλεσμα στο πρόσωπο σας. Παρατήρησα επίσης πως μεγιστοποιεί την κάλυψη και αποτρέπει το να μαζευτεί το προιόν σε γραμμές και στα δύσκολα σημεία του προσώπου. Το σχήμα τους βοηθά απόλυτα να απλώσετε το κάθε προιόν εύκολα και είδικα το concealer κάτω απο τα μάτια σας. Μπορείτε με το σφουγγαράκι αυτό να απλώσετε και πούδρα αλλά και ρουζ ακόμη και προιόντα λάμψης!!!! Αφού ολοκληρώσω το μακιγιάζ μου, το πλένω προσεκτικα με ζεστό νερό και Johnson's baby sampoo και το αφήνω να στεγνώσει. Το εχω χρησιμοποιήσει αρκετά, το εχω πλύνει πολύ και δεν εχει χαλάσει καθόλου. Πραγματικά με έχει ενθουσιάσει και το θεωρώ απαραίτητο πλέον σε κάθε μακιγιάζ. Άλλωστε και η τιμή του, μόλις 5,80 ευρώ (μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ ) το κάνει προσβάσιμο σε όλες μας. Πριν δοκιμάσω το σφουγγαράκι αυτό θεωρούσα υπερβολές όσα λεγόταν για τετοιου είδους σφουγγαράκια αλλά πραγματικά προσφέρει πολύ μεγάλη διαφορά στο μακιγιάζ. Υπέροχο. 
Στις φωτογραφίες κάτω το βλέπετε βρεγμένο αριστερά και στεγνό δεξιά. 

Επόμενο προιόν είναι το Lasting Performance foundation απο τη Max Factor. Το πήρα στην απόχρωση 101 ivory beige και είναι μια αρκετά ανοιχτή απόχρωση αλλά ταιριάζει με την επιδερμίδα μου. Το συγκεκριμένο είναι ενα απο τα πιο σταθερά make up που εχω δοκιμάσει ποτέ. Το χρησιμοποιώ κυρίως σε βραδίνες εξόδους, όπου χρειάζομαι καλύτερη κάλυψη και μέγιστη διάρκεια και δεν με εχει απογοητεύσει λεπτό. Εχει μια πολύ ωραία "ελαστική υφή" που το βοηθά να απλώνεται υπέροχα στην επιδερμίδα. Προσφέρει πολύ καλή κάλυψη, δεν είναι βαρύ και δεν "μαζεύει" στις γραμμές του προσώπου. Δεν είναι καθόλου λιπαρό και μένει ματ για ώρες. Όσες φορές το εχω χρησιμοποιήσει, βγαίνω βράδυ, χορεύω, ζεσταίνομαι και το φοράω ώρες χωρίς να αλλοιωθεί καθολου. Το έχω αγαπήσει γιατί βρήκα επιτέλους αυτό που έψαχνα: ενα make up δηλαδή που να το φοράω σε βραδινή έξοδο και να ξέρω πως δεν θα χαλάσει καθόλου, ούτε θα εμφανίσει λιπαρότητα. Φυσικά όταν το απλώνω με το σφουγγαράκι που σας έδειξα πιο πάνω το αποτέλεσμα είναι υπέροχο και αψεγάδιαστο!!! Κοστίζει μόλις 9,80 και μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ

Και πάμε τώρα σε ενα ακόμη πιο τέλειο προιόν!!! Πρόκειται για την πούδρα απο την εταιρεία Laval. Τη συγκεκριμένη εταιρεία δεν τη γνώριζα, απλά επειδή ψάχνω γενικά μια καλή πούδρα και δοκιμλαζω αρκετές , είπα να δοκιμάσω κι αυτή και με εχει εκπλήξει ευχάριστα. Θα τη χαρακτήριζα ως τη 2η καλύτερη πούδρα που εχω δοκιμάσει ποτέ!!! (Η πρώτη είναι της CoverDerm). Είναι βελούδινη, απλώνεται τέλεια και δεν είναι καθόλου βαριά!!!!! Και το κυριότερο;;;; Είναι απόλυτα σταθερή και προσφέρει ματ αποτέλεσμα για ώρες!!!!! Με όσες πούδρες εχω δοκιμάσει, πάντε μετά απο 2-3 ωρες εμφάνιζα λυπαρότητα κυρίως στη μύτη και στο μέτωπο. Με την πούδρα αυτή αυτό δεν συμβαίνει ούτε μετά απο 5-6 ώρες. Ειλικρινά την εχω λατρέψει και σε συνδυασμό με το foundation απο Max factor μου προσφέρουν ενα αψεγάδιαστο πρόσωπο για κάθε βραδυνή μου έξοδο. Αλλά και για χρήση σε συνδυασμό με BB ή CC cream για ενα πρωινο μακιγιάζ είναι ιδανική καθώς δεν είναι βαρύ προιόν και "σετάρει" ιδανικά κάθε προιόν κάλυψης. Θα την ξανα πάρω σίγουρα μιας και η τιμή της βοηθά πολύ!!! (Μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ ).

Επόμενο, και τελευταίο προιόν είναι το Skin Fresh Concealer της W7 στην απόχρωση Fair. Είναι όπως ακριβώς το λέει το όνομά του Fresh. Πρόκειται για ενα πολύ ελαφρύ και ενυδατικό concealer που προσφέρει μια πολύ ωραία λάμψη κάτω απο τα μάτια και καλύπτει ικανοποιητικά μαύρους κύκλους και κοκκινίλες. Δεν είναι βαρύ και δεν μαζεύει καθόλου στις γραμμές του ματιού. Δεν είναι λιπαρό και το χρησιμοποιώ καθημερινά σε συνδυασμό με οποιοδήποτε προιόν βάσης και για κάθε μακιγιάζ και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη! Η ποσότητα του είναι ιδανική καθώς και η συκευασία του. Θα το αγαπήσετε!!! Κοστίζει 3,80 και μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ

Χρησιμοποιώντας όλα αυτά τα προιόντα μαζί, απλώνοντάς τα με το σφουγγαράκι απο W7, αποκτώ μια αψεγάδιαστη, καθόλου βαριά βάση στο πρόσωπο μου και είμαι απόλυτα ήσυχη καθώς τα προιόντα έχουν τέλεια διάρκεια και με βγάζουν ασπροπρόσωπη!!!! Ειλικρινά σας παροτρύνω να τα δοκιμάσετε και δεν θα χάσετε!!!!!! Εμεινα απόλυτα ευχαριστημένη και θα τα ξανά αγοράσω σίγουρα καθώς το Beauty Inc μας τα προσφέρει σε υπέροχες τιμές!!!!!!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά τα προιόντα;;;;
Ποιά είναι η δική σας άποψη;;;;
Θα χαρώ πολύ να τα πούμε κάτω στα σχόλια για γνώμες , απορίες , απόψεις και οτι άλλο θέλετε!!!

Αυτά απο μένα , σας ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτησή μου και ελπίζω να σας άρεσε!
Πολλά φιλιά, θα τα πούμε σύντομα με Empties <3
Φιλάκια , καλό βράδυ!!!

7 σχόλια:

  1. δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά αλλά με προβλημάτισε το σφουγγαράκι από w7 :p. και αυτό γιατί πήρα ένα από την ίδια εταιρεία, ροζ, το οποίο το ΜΙΣΗΣΑ. δεν είναι φτιαγμένο από κοινά υλικά με το beauty blender. Δεν είναι απορροφητικό. δεν μπορώ να στο εξηγήσω. Αυτό είναι σαν πλαστικό ή έχει το ''ύφασμα'' του beauty blender? σε μπέρδεψα? :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμενα μου φάνηκε αρκετά απορροφητικό και ωραίο το υλικό του!!!
      Το χρησιμοποιώ πολύ ευχάριστα,δεν μου φάνηκε σαν πλαστικό....
      Τωρα δεν ξέρω, γούστα είναι αυτά.... <3
      Ευχαριστω για το σχόλιο!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλά φαίνονται,δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά αλλά παίρνω ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω, αλλά το Makeup που χρησιμοποιώ δεν το αλλάζω με κανένα... :) είναι που έχω δοκιμάσει άπειρα και επιτέλους βρήκα το ιδανικό για την επιδερμίδα μου... το σφουγγαράκι είναι πολύ εξυπηρετικό!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιό make up χρησιμοποιεις;;; Για μένα απο τα καλύτερα είναι το 123 perfect της Bourjois και το Άγριο Τριαντάφυλλο του Κορρέ και φυσικά αυτό που σας δείχνω εδω! <3 Ευχαριστω για το σχόλιο σου , φιλιά!

      Διαγραφή
    2. της Radiant το natural fix all day matte makeup... δοκίμασέ το και πες μου! εγώ έχω μικτή προς λιπαρή επιδερμίδα και με καλύπτει απόλυτα! φιλάκια πολλά, καλή Καθαρά Δευτέρα!

      Διαγραφή