Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

🌄 ~ Empties 26 ~ 🌅


Χαιρετώ την καλύτερη παρέα!
Μετα απο αρκετό καιρό, είμαι εδω με ενα καινούριο ποστ με άδειες συσκευασίες προιόντων, ενα empties post δηλαδή!!!!
Συγκέντρωσα και πάλι αρκετές συσκευασίες και ηρθε η ωρα να σας πω την ολοκληρωμένη άποψη μου για τα προιόντα αυτά!!!

ΣΩΜΑ

1) Ξεκινάμε με ενα αφρόλουτρο απο FA που το είχα βρεί στο Μασούτη 1+1 και είναι στα 750ml ! Έχει άρωμα γιαούρτι και αμύγδαλο και μυρίζει απολύτως απαλά, σαν γλυκό! Έχει κρεμώδη υφή, κάνει πλούσιο αφρό, καθαρίζει και ενυδατώνει την επιδερμίδα!!! Μου άρεσε πάρα πολυ, θα το αγαπήσετε αν σας αρέσουν οι απαλές μυρωδιές!!! 10/10

2) Αποσμητικό απο Dove, το Talco! Το είχα βρει σε προσφορά και το πηρα πολυ διστακτικά καθώς οποιο άλλο αποσμητικό είχα δοκιμάσει απο αυτή την εταιρεία δεν μου αρεσε καθόλου! Αλλά ευτυχώς, έπεσα εξω, μιας και είναι ενα απο τα καλύτερα αποσμητικά που εχω δοκιμάσει ποτέ. Μοσχοβολάει σαν παιδική πούδρα, απολαυστική μυρωδιά, και κανει πραγματικά πολύ καλή δουλειά μιας και κρατάει την επιδερμίδα της μασχάλης στεγνη για ωρες. Δεν ερεθίζει το δέρμα και σας προτείνω να το δοκιμάσετε!!!! 10/10

3) 'Αλλο ενα αποσμητικό, αυτή τη φορά απο Sanex, το  DermaCare 24h. Το συγκεκριμένο δεν μου αρεσε ιδιαίτερα, περισσότερο επειδή έχει ενα πάρα πολυ εντονο άρωμα που με ενοχλούσε. Σαν αποτέλεσμα δεν προσφέρει κατι το ιδιαίτερο αλλά δεν είναι και εντελώς χάλια. Αυτό οφείλεται ισως στο οτι είναι για ευαίσθητα δέρματα αλλά το άρωμα που εχει δεν θα έλεγα οτι ταιριάζει σε ευαίσθητες επιδερμίδες. 6/10

ΠΡΟΣΩΠΟ

4) Εχω τελειώσει 3 συσκευασίες με δίσκους ντεμακιγιάζ: 1 απο Pom Pon, 1 απο τη μάρκα του Μασούτη Mr Grand και μια απο τα Jumbo. Οι 2 πρώτες περιείχαν οβάλ ΄δίσκους, ενω η τελευταία τετράγωνους. Και οι 3 εταιρείες με άφησαν απολύτως ικανοποιήμενη!!! Είμαι αρκετα ιδιότροπη στην επιλογη δισκων ντεμκιγιάζ μιας και δεν θελω να διαλυονται ευκολα η να βγαζουν πολλα χνούδια κλπ.

5) Αγαπημενο και all time classic , Bioderma, ΄με το κόκκινο καπάκι! Είναι για ευαίσθητα δέρματα και ειναι εξαιρετικό για αποτελεσματικό μακιγιάζ σε πρόσωπο και μάτια!!!! Το αγαπω, δεν ερεθιζει καθολου το δερμα και δεν τσούζει τα μάτια, δεν θα πω παραπάνω μιας και είμαι σιγουρη οτι έχετε ακούσει πολλά για το προιόν αυτό! 10/10

6) Ένα τζέλ καθαρισμού προσώπου προσώπου απο τη Garnier "Ιδανικά καθαρή επιδερμίδα", το οποίο δοκιμάζω για πρώτη φορά, και το είχα βρει 1+1 δώρο. Η αλήθεια είναι πως δεν προτιμώ τα τζελ αλλά τους αφρούς καθαρισμού αλλά το προιόν αυτό με διέψευσε! Είναι απο τα καλύτερα τζελ που εχω δοκιμάσει. Περιέχει απολεπιστικό εκχύλισμα απο πράσινο τσάι και καθαριστικό φυτικό εκχύλισμα. Μυρίζει πάρα πολύ ευχάριστα και δροσερά, δεν περιέχει parabens και ειναι κατάλληλο ακόμη και για ευαίσθητες επιδερμίδες. Το αγαπώ γιατί κάνω με αυτό το ντεμακιγιάζ μου, και πραγματικά καθαρίζει πάρα πολύ καλά και κάνει πάρα πολύ αφρό. Είναι ιδανικό για το πρωινό πλύσιμο του προσώπου γιατί θα σας ξυπνήσει!!! Δοκιμάστε το! 10'/10

7) Ένα προιόν, πολυτελείας θα έλεγα, απο Κορρέ, είναι το λαδάκι προσώπου με άγριο τριαντάφυλλο. Είναι για λάμψη και βαθιά ενυδάτωση του προσώπου και περιέχει μέσα αληθινά αποξηραμένα φύλλα άγριου τριαντάφυλλου, όπως φαίνεται και στη διπλανή φωτογραφία! Έχει ενα πολύ διακριτικό άρωμα και η συσκευασία του είναι πανέμορφη. Περιέχει σταγονόμετρο για να βγάλεις το προιόν απο το γυάλινο μπουκαλάκι. Έχει πολύ πλούσια υφή και 2-3 σταγόνες αρκούν για πλήρη ενυδάτωση σε πρόσωπο και λαιμό, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. Εγω το χρησιμοποιούσα κάθε βράδυ, πριν κοιμηθώ και μου προσέφερε έντονη ενυδάτωση και λάμψη, μειωνοντας της ατέλειες. Αγαπημένο προιόν!!!!! 10'/10

8) 2 ακόμη προιόντα απο Κορρέ, μια μάσκα προσώπου με καρπούζι για ξεκούραστη όψη και ενα scrub προσώπου, με κουκούτσι σταφυλιού. Η μάσκα εχει φοβερή, καλοκαιρινή μυρωδιά, έχει ροζ χρώμα και περιέχει μαύρους κόκκους, κάνοντας το προιόν να μοιάζει όντως με καρπούζι. Κάνει μια ελαφριά απολέπιση όταν την απλώνεις στο πρόσωπο, ενυδατώνει και αναζωογονεί το δέρμα. Μια πολύ καλή μάσκα. 8/10
Το scrub είναι το αγαπημένο μου, είναι ενα απο τα 2 καλύτερα scrub που έχω δοκιμάσει. Προτιμώ τα "σκληρά" απολεπιστικά και γιαυτό αγαπώ και το συγκεκριμένο. Εχει κρεμώδη υφή και περιέχει πολλούς, δυνατούς κόκκους απο κουκούτσι σταφυλιού. Μυρίζει διακριτικά και όμορφα και είναι πολύ αποτελεσματικό. 10/10

ΜΑΛΛΙΑ

9) Πάμε σε προιόντα μαλλιών και δεν γινόταν να λείπει το αγαπημένο μου σαμπουάν απο Elvive, το fibralogy. Χρησιμοποιώ το σαμπουάν αυτό εδω και 2-3 χρόνια, συνεχόμενα και με τη χρόνια αυτή χρήση, 3-4 φορές την εβδομάδα, πραγματικά εχω δει πυκνότητα στα μαλλιά μου, όπως υπόσχεται το προιόν αυτό. Το λατρέυω, βοηθά πολύ τα σγουρα μου μαλλιά να έχουν όγκο και ωραίο σχήμα. 10'/10.

10) Εχω και την αντίστοιχη μάσκα, της οποία έχω χρησιμοποιήσει 2 συσκευασίες ως τώρα. Έχει ροζ χρώμα και διακριτική μυρωδιά και ενισχύει πολύ τα αποτελέσματα του σαμπουάν, όταν τα χρησιμοποιώ μαζί. Αξιόλογη σειρά. Να τη δοκιμάσετε. 10/10

11) Πάμε τώρα σε ενα προιόν και με μια εταιρεία που δεν είχα δοκιμάσει ξανά. Είναι ενα Dry Shampoo, ένα ξηρό σαμπουάν δηλαδη απο την εταιρεία Enliven. Έχει άρωμα Tropical και είναι το πρώτο ξηρό σαμπουάν που δοκιμάζω. Έμεινα αρκετά ευχαριστημένη, κόστιζε 6.90 και το βρηκα σε ενα κατάστημα καλλυντικών στην πόλη μου. Αρκετα καλή δουλειά χωρίς όμως να διαρκεί για πολλές ώρες. Είναι όμως ενα αξιόλογο προιόν, μιας και δεν εχω μέτρο σύγκρισης. 8/10

12) Ακόμη μια αγαπημενη σειρά για περιποίηση μαλλιών, είναι η Gliss απο Schwarzkopf, και εχω τελειώσει το σαμπουάν Total repair για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Είναι πολύ αποτελεσματικό, καθαρίζει πολύ καλά και δεν βαραίνει τα μαλλιά. Διαλέγω τα σαμπουάν κυριώς με κριτήριο να μην μου χαλάνε τις μπούκλες και αυτό είναι πολύ καλό. 9/10

ΔΙΑΦΟΡΑ


 13) Δοκίμασα το Cheese Cake απο Morfat, το οποίο σε μια συσκευασία σου δινει ολα τα υλικά για να φτιάξεις εύκολα και γρήγορα το γλυκό στο σπίτι. Το έφτιαξα και εμεινα πολύ ικανοποιημένη μιας και ειναι πεντανόστιμο και γίνεται σε χρόνο 0. Έχω σε φωτογραφίες τη διαδικασία και σκοπεύω να σας τη δείξω στα "Πειράματα στην Κουζίνα". Θα θέλατε να το δείτε; Εχω και το μιλφέιγ πάλι απο την εταιρεία αυτή.Πειτε μου στα σχόλια αν θα θέλατε να τα δείτε. 9/10

14) Σταγόνες για τα μάτια Thealoz duo οι οποίες θα σας σώσουν αν χρησιμοποιήτε φακούς επαφής και αντιμετωπίζετε ξηρότητα στα μάτια. Εγω συνήθως, όταν φοράω φακούς για πολλές ώρες, με πιάνει πονοκέφαλος, αλλά με τις σταγόνες αυτές η χρηση φακων εγινε πολυ ανετη και μειώθηκε η ξηρότητα οπότε φοράω φακούς πιο εύκολα πια. 10'/10

15) Spray για απολύμανση επιφανειών απο τα Jumbo. Το είχα μεσα στην τσάντα μου και ήταν απόλυτα χρησιμο, ειδικά σε τουαλέτες μαγαζιών κλπ. Ψέκαζα με το προιόν αυτό, το άφηνα να δράσει και σκούπιζα μειώνοντας ετσι τα μικρόβια. 10/10

16) Και τέλος, μια οδοντόκρεμα απο την Crest η οποία ενω καθαρίζει πολύ καλά και αποτελεσματικά, δεν μου αρέσει η γεύση η οποία αφήνει στο στόμα. Είναι κάπως έντονη και δυσάρεστη, καθόλου δροσερή. 7/10

Πώς σας φάνηκαν τα προιόντα που χρησιμοποίησα μέχρι τέλους;;;
Έχετε δοκιμάσει καποιο απο αυτα;;;
Θα ήθελα να μου πείτε στα σχόλια, το αγαπημένο δικό σας προιόν για κάθε κατηγορία (Σωμα, μαλλια, πρόσωπο) <3
Καλό ΣαββατοΚύριακο!!!!
Σας ευχαριστω για την υποστήριξη!!!
ΦΙΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου