Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

💟 Super Market Haul 1 💟

Χαιρετώ την καλύτερη παρέα :)
Τί κάνετε; Πώς περνάτε;;;;;
Ελπίζω να είστε όλες και όλοι καλά!

Σήμερα είμαι εδω με κάτι διαφορετικό, το οποίο ήθελα καιρό να σας κάνω αλλά το ανέβαλα πιστεύοντας πως δεν θα βγεί καλό αποτέλεσμα!

Πρόκειται για ενα Super Market haul, ενα ποστ δηλαδή, στο οποίο σας δείχνω τι αγόρασα απο το Super Market, λεγοντάς σας ποιές προσφορές βρήκα κλπ.

Συνήθως κάτι τέτοιο το βλέπουμε σε video στο YouTube, αλλά μέχρι να πάρω την απόφαση να γίνω κι εγω YouTuber, κάτι που το θέλω εδω και χρόνια αλλά δεν τολμάω, είπα να σας κάνω το αντίστοιχο αλλά σε blog post! 
Ελπίζω να σας αρέσει και φυσικά περιμένω τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας και να μου πείτε αν θέλετε να το συνεχίσω ή οχι!!!!!!!

Για να ξεκινήσουμε:

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ:



Απο το ΜΑΣΟΥΤΗ πήρα για δεύτερη φορά το τζελ καθαρισμού προσώπου "Ιδανικά καθαρή επιδερμίδα" απο τη Garnier. Το βρήκα πάλι 1+1, όπως και τα υπόλοιπα προιόντα καθαρισμού απο Garnier, και επειδή μου άρεσε πολύ, το είδατε και στο τελευταίο empties post, το ξανα πήρα! Μου κόστισαν 4+, μαζί!










Πάλι απο το ΜΑΣΟΥΤΗ, και πάλι 1+1 δώρο, πήρα αυτά τα αφρόλουτρα απο Noxzema με άρωμα Talc και εκχύλισμα βαμβακιού. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αφρόλουτρο απο την εταιρεία αυτή και είπα να τα δοκιμάσω μιας και κόστιζαν περίπου 3,80 και τα 2 μαζί. Το άρωμά τους είναι κάτι διαφορετικό για μένα μιας και επιλέγω κυρίως αρώματα όπως σοκολάτα, βανίλια, φρούτα κ.ο.κ Αυτό μυρίζει καθαριότητα. Ελπίζω να είναι καλά!

 Έχετε δοκιμάσει αφρόλουτρο απο Noxzema;;;;










Εκμεταλλεύτηκα και πάλι το 1+1 στα προιόντα καθαρισμού της Garnier που ισχύει αυτή την εβδομάδα στα Super Market ΜΑΣΟΥΤΗ και πήρα το καινούριο νεράκι micellaire της εταιρείας. Είναι διφασικό και υπόσχεται πως αφαιρεί ακόμη και το αδιάβροχο μακιγιάζ, είναι μη λιπαρό και καταπραύνει την επιδερμίδα. Είναι κατάλληλο για πρόσωπο, μάτια και χείλη ακόμη και για τις πιο ευαίσθητες επιδερμίδες. Φαίνεται πολύ καλό και μου κίνησε το ενδιαφέρον. Το έχετε δοκιμάσει; όταν το δοκιμάσω θα σας πω γνώμη σίγουρα!!!! Μου κόστισαν 6+ ευρώ μαζί.






Πάλι στο ΜΑΣΟΥΤΗ και πάλι 1+1 δώρο, βρήκα αυτά τα αποσμητικά απο Dove, τα Talco. Ως τώρα, έχοντας δοκιμάσει παλιότερα κάποια άλλα αποσμητικά της εταιρείας, απέφευγα να αγοράσω αποσμητικό της Dove μιας και οσα είχα δοκιμάσει δεν μου άρεσαν. Το συγκεκριμένο το είχε η μητέρα μου και μια μέρα το δοκίμασα και έγινε αγαπημένο. Μοσχοβολά πούδρα και κάνει φοβερή δουλεια οπότε το πήρα αμέσως!!!! Να το δοκιμάσετε. Μου κόστισαν 3+ ευρώ μαζί.










Για ακόμη μια φορά αγόρασα τους καλύτερους, οικονομικούς δίσκους ντεμακιγιάζ που εχω βρεί. Είναι απο τη μάρκα του ΜΑΣΟΥΤΗ, τη Mr Grand, και μου αρέσουν πολύ!!! Είναι σε στογγυλό σχήμα, είναι πολύ μεγάλοι, δεν διαλύονται και δεν χνουδιάζουν!!!! Η συσκευασία περιέχει 40 τεμάχια και απο οτι θυμάμαι κοστίζουν κοντά στα 2 ευρώ. 











Αγόρασα και μια κρέμα σώματος που δεν εχω ξανα δοκιμάσει, είναι απο την εταιρεία Le Petit Marseillais με γάλα σύκου, βούτυρο καριτέ και έλαιο χαμομηλιού. Ανυπομωνώ να τη δοκιμάσω και να τη μυρίσω. Είναι σε αρκετά μεγάλη ποσότητα και φαίνεται να έχει πλούσια υφή. Κοστίζει κοντά στα 6 ευρώ. Την έχετε δοκιμάσει;;;;










Πήρα και μια οδοντόβουρτσα απο AIM, τη βρήκα πάλι σε μια καλή προσφορά στο ΜΑΣΟΥΤΗ και την πήρα για να αλλάξω την οδοντόβουρτσα που χρησιμοποιώ τώρα.









Στα ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, την προηγούμενη εβδομάδα, είχε -50% στα προιόντα ELVIVE και δεν γινόταν να μην το εκμεταλλευτώ!!!! Γιαυτό και αγόρασα την α-γα-πη-με-νη μου σειρά Fibralogy!!!! Τη χρησιμοποιώ χρόνια και την αγαπώ. Οπότε πήρα το σαμπουάν 2 φορές, το conditioner αλλά και το booster το οποίο δεν το εχω δοκιμασει ποτέ. Θα τα χρησιμοποιήσω όλα μαζί, για να δω αν τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα απο αυτά που προσφέρει μόνο το σαμπουάν. (Δυστυχώς δεν θυμάμαι τιμές)







 Λόγω της έκπτωσης -50% πήρα να δοκιμάσω για πρώτη φορά και ενα ακόμ σαμπουάν απο τη σειρά ELVIVE, αυτό με το Extraordinary oil. Ελπίζω να ταιριάξει στα μαλλιά μου και να μου αρέσει. Αν το έχετε δοκιμάσει πείτε μου!!!!










ΤΡΟΦΙΜΑ:






Εδω και πάάάρα πολύ καιρό ήθελα να δοκιμάσω Barbeque Sauce αλλά ποτέ δεν αγόραζα. Επειδή ήθελα όμως να κάνω μια συνταγή με κοτόπουλο που περιέχει τέτοια sauce, αγόρασα απο τον ΜΑΣΟΥΤΗ, τη συγκεκριμένη απο Hellmann's η οποία είναι Barbeque Sauce με μέλι. Ανυπομωνώ να τη δοκιμάσω και νομίζω πως θα είναι πολύ νόστιμη!!!! Οσοι-ες τρώτε τέτοια sauce πείτε μου στα σχόλια!!!!! Κόστισε κοντα στα 3 ευρώ.











Πήρα την αγαπημενη μου 3πλη συσκευασια με καλαμποκι σε κονσέρβα απο τη μάρκα Mr Grand του ΜΑΣΟΥΤΗ. Το συγκεκριμένο καλαμπόκι το αγοράζω πολύ συχνά, γιατί είναι πολύ οικονομικό και μου αρέσει να το βάζω σε σαλάτες κυρίως. Ειναι πολύ πολύ νόστιμο!!!! Αναζητήστε το!










Αγόρασα και μουστάρδα και πάλι απο την οικονομική μάρκα Mr Grand του ΜΑΣΟΥΤΗ. Αγοράζω τη συγκεκριμένη γιατί ειναι στα 500g , είναι πολύ νόστιμη και κοστίζει κάτω απο 1 ευρώ. Τη μουσταρδα τη χρησιμοποιώ συχνά για να φτιάξω διάφορες μαρινάδες για κοτόπουλο και χοιρινό ή τη χρησιμοποιώ μαζι με λιγο ελαιόλαδο, αλάτι και ξύδι, ως sauce για τις σαλάτες μου!!!!





Τέλος απο τρόφιμα, πήρα για τον γατούλη μου, αυτή τη συσκευασία με 4 σακουλάκια με μπουκιές ψαριού απο PURINA - FRISKIES. Η συσκευασία περιέχει 4 σακουλάκια των 100g και το καθένα έχει διαφορετική γεύση: με μπακαλιάρο/ με σολομό /με σαρδέλα και με τόνο. Πρόκειται για μπουκίτσες ψαριού σε σάλτσα και κοστίζει κατω απο 2 ευρώ. Εμένα, το καθε σακουλάκι μου φτάνει για 2 γεύματα του γάτου μου ο οποίος τα λατρεύει τα συγκεκριμένα.

ΔΙΑΦΟΡΑ:




Πάλι στο ΜΑΣΟΥΤΗ, βρήκα τα αρωματικά χώρου απο Air wick σε προσφορά -15% γιαυτό και αγόρασα ενα μιας και εχω την ειδική συσκευή αυτόματου ψεκασμού και μου είχε τελειώσει το προηγούμενο. Επέλεξα αυτό με άρωμα cracking fire & cinnamon και η αλήθεια είναι οτι μυρίζει έντονα κανέλα αλλά είναι πολύ ευχάριστο. Μου κόστισε περίπου 4,50 ευρώ. Αν έχετε δοκιμάσει κάποιο άλλο άρωμα και σας άρεσε, γράψτε το μου στα σχόλια για να το δοκιμάσω.















Και τέλος, απο τα ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ αγόρασα το συγκεκριμενο σετ με 6 πανάκια με μικροίνες για γενική χρήση. Τα πανάκια αυτά τα χρησιμοποιώ κυρίως για να καθαρίζω τα γυαλιά μυωπίας μου, μιας και τα καθαρίζουν καλύτερα απο οτιδήποτε, για να καθαρίζω τον υπολογιστή μου και για να ξεσκονίζω γενικά. Βλέπετε εχω ήδη ανοίξει τη συσκευασία!!! ;)








Αυτά ήταν όλα οσα εχω αγοράσει τελευταία απο το Super Market!!!!
Πώς σας φάνηκαν;;;;
Θέλω να μου αφήσετε τα σχόλιά σας, κυρίως για να μου πείτε αν σας άρεσε η ανάρτηση αυτή και αν θα θέλατε να τη συνεχίσω αλλά και για να μου πείτε τις απόψεις σας για όσα απο τα προιόντα που αγόρασα έχετε δοκιμάσει και αν τα αγοράζετε και εσείς.
Θα περιμένω <3

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε ακόμη μια ανάρτησή μου!
Θα τα πούμε σύντομα, μέχρι τότε να χαμογελάτε συνέχεια!!!!
Πολλά φιλιά!!!

2 σχόλια:

  1. Με γεια σου, πολύ ενδιαφέρουσες αγορές! Να μας πεις για το διφασικό από Garnier, γιατί προς το παρόν κανένα διφασικό που έχω δοκιμάσει δεν μου άρεσε ιδιαίτερα.

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ ^_^ Ναι, μόλις το δοκιμάσω θα
    σας πω τη γνώμη μου σίγουρα!!!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή